تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
رئیس شورای شهر خطاب به مدیران مناطق شهرداری در جلسه بررسی وضعیت آسفالت معابر شهر؛

اعضای شورا برای تکمیل و ترمیم آسفالت معابر تا سال جدید اولویت و دغدغه دارند

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ضمن اشاره به شرایط صدور مجوز حفاری جدید منوط بر ترمیم نوارهای حفاری شده قبلی توسط آبفا، گفت: تکمیل و ترمیم نوارهای حفاری شده توسط دستگاه‌های مختلف و همچنین افزایش تولید آسفالت و سرعت بخشیدن به ترمیم آسفالت معابر مناطق مختلف شهر تا پایان سال اولویت و دغدغه اصلی اعضای شورای شهر است.

کد خبر: ۱۲۲۸۷۲
۲۰:۱۹ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۰

اعضای شورا برای تکمیل و ترمیم آسفالت معابر تا سال جدید اولویت و دغدغه دارند

 به گزارش دیدارنیوز خوزستان :سیاوش محمودی در جلسه بررسی وضعیت آسفالت معابر شهر که روز دوشنبه ۲ اسفند ماه با حضور اعضای شورای شهر، قائم مقام شهردار، سرپرست معاونت فنی عمرانی، سرپرست سازمان عمران و مدیران مناطق در صحن شورا برگزار شد، اظهار کرد: آسفالت معابر یکی از دغدغه های جدی شهروندان است، به دلیل وضعیتی که فاضلاب شهر اهواز داشته، پروژه های زیادی در زمینه آب و فاصلاب در سطح شهر اجرایی شده و یا در حال اجرا است و این امر سبب شده حفاری های زیادی در معابر صورت گیرد.

وی افزود: تکمیل و آسفالت نشدن نوارهای حفاری همچنین لکه گیری های سطح شهر سبب ایجاد مشکلاتی در تردد شهروندان، وضعیت بهداشت محیط به دلیل ایحاد گرد و خاک، نارضایتی و اعتراض مردم شده است.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: با دعوت معاونین شهردار و مدیران مناطق شهرداری در جلسه شورای شهر دغدغه مندی اعضای شورای شهر در این خصوص به آن ها اعلام شد تا مسئله آسفالت معابر را جدی بگیرند و ظرف یک ماه آینده و تا پیش از پایان سال، آسفالت معابر به عنوان اولویت اول با رعایت اولویت معابر اصلی و پر تردد در دستورکار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: سازمان عمران باید حجم تولید آسفالت را افزایش دهد و شهرداران مناطق نیز با افزایش تیم های عملیات آسفالت خود در این خصوص عمل کنند و اگر نیاز باشد شهرداری اهواز نسبت به ترک تشریفات قرارداد اقدام کند تا بتوانیم پیش از آغاز سال جدید پیشرفت قابل توجهی در اسفالت معابر داشته باشیم.

محمودی توضیح داد: بارها اعلام شده و باز هم تاکید می کنیم که آبفا و سایر دستگاه هایی که در سطح معابر حفاری انجام می دهند تا زمانی که حفاری های گذشته را ترمیم و به حالت قبل بازنگردانند مجوز حفاری جدید به آنها داده نمی شود، مناطق نیز باید در این خصوص اهتمام کامل داشته باشند.

وی تصریح کرد: دستگاه ها اگر برنامه ای برای حفاری در سال آینده دارند باید بدانند، شهروندان، شهرداری و شهر دیگر تاب این وضعیت را ندارند. مشکلی برای صدور مجوز نداریم و به هر میزانی که بخواهند مشروط به ترمیم حفاری های قبلی مجوز حفاری جدید برای آنها صادر می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: آبفا تا کنون اقدامات خوبی برای شهر انجام داده است اما باید این اقدامات به کام مردم با ترمیم و آسفالت نوارهای حفاری شیرین باشد و دیگر با گرد وخاک و چاله های حفاری روبرو نشوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی