تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

واکنش «بایدن» به اقدام روسیه؛ استقرار تعداد بیشتر نیرو‌های آمریکایی در شرق اروپا

نیویورک تایمز اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اقدام اخیر روسیه درباره اوکراین، با استقرار تعداد بیشتری از نیرو‌های نظامی آمریکایی در شرق اروپا موافقت کرده است.

کد خبر: ۱۲۲۷۶۷
۰۹:۲۶ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۰

واکنش «بایدن» به اقدام روسیه؛ استقرار تعداد بیشتر نیرو‌های آمریکایی در شرق اروپا

دیدارنیوز: «نیویورک تایمز» اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اقدام اخیر روسیه درباره اوکراین، با استقرار تعداد بیشتری از نیرو‌های نظامی آمریکایی در شرق اروپا موافقت کرده است.

روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» اعلام کرد که مقامات ایالات متحده آمریکا در واکنش به اقدام اخیر «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه درباره اوکراین، گام‌هایی را برداشته‌اند.

بر اساس این گزارش، نیویورک تایمز اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اقدام اخیر روسیه درباره اوکراین، با استقرار تعداد بیشتری از نیرو‌های نظامی آمریکایی در شرق اروپا موافقت کرده است.

طبق اعلام روزنامه مذکور، هدف اصلی و اساسی بایدن از اتخاذ این تصمیم اعلام همبستگی با اوکراین و همچنین اطمینان دادن به همپیمانان واشنگتن است. نیویورک تایمز افزود: بایدن از طریق مدیر دستگاه اطلاعاتی آمریکا به پوتین پیغام داده است که واشنگتن از اقدامی که مسکو می‌خواهد انجام دهد، آگاه است.

گفتنی است که رئیس جمهور روسیه شامگاه دوشنبه در سخنانی گفت که اوضاع در منطقه دونباس در شرق اوکراین به مرحله بحرانی و دشواری رسیده است. ولادیمیر پوتین افزود: تصمیم گرفتیم فوراً استقلال دو منطقه دونتسک و لوهانسک را به رسمیت بشناسیم. وی همچنین دستور اعزام نیرو‌های نظامی به شرق اوکراین را صادر کرد.

منبع: مهر
برچسب ها: جو بایدن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی