تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

شکوری‌راد: روند مذاکرات دل گرم‌کننده نیست، اما بدبین نیستیم

علی شکوری راد، سخنگوی جبهه اصلاحات ایران درباره موضع جبهه اصلاحات درباره مذاکرات وین گفت: ما اطلاعات پشت پرده در اختیار نداریم، اما معتقدیم در این زمینه نباید فرصت سوزی شود. نظر ما این است که روند مذاکرات دل‌گرم کننده نیست، اما بدبین هم نیستیم بلکه نظاره گر هستیم که هیئت مذاکره کننده ایران چگونه مذاکرات را به پیش می‌برد.

کد خبر: ۱۲۲۷۵۲
۰۸:۲۹ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۰

شکوری‌راد: روند مذاکرات دل گرم‌کننده نیست، اما بدبین نیستیم

دیدارنیوز: سخنگوی جبهه اصلاحات ایران گفت: روند مذاکرات دل گرم کننده نیست، اما ما بدبین هم نیستیم بلکه نظاره گر هستیم که هیئت مذاکره کننده ایران چگونه مذاکرات را به پیش می‌برد.

علی شکوری راد، درباره فعالیت جبهه اصلاحات اظهار کرد: جلسات مجمع عمومی هر دو هفته یک بار و هیئت رئیسه هفته‌ای یک بار برگزار شده و موضوعات سیاسی کشور در این جلسات مورد هم اندیشی قرار می‌گیرد. کارگرو‌های سیاسی و رسانه هم فعال هستند و نشست‌هایی در این زمینه برگزار شده است. کلاب هاوس جبهه اصلاحات نیز جلسات خوبی برگزار می‌کند و ما بنا داریم حداقل ماهی یک یا دوبار این جلسات را در موضوعات سیاست داخلی و خارجی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه با صاحب نظران در حوزه رسانه نیز نشست داشته ایم و نظرات آن‌ها را درباره فعالیت‌های جبهه گرفته ایم، اظهار کرد: چندین بیانیه هم جبهه اصلاحات درباره مسائل کشور صادر کرده است.

این فعال سیاسی افزود: کار جبهه اصلاحات هماهنگ کننده فعالیت احزاب است و قرار نیست این جبهه جایگزین احزاب شود، الان که کنش سیاسی خاصی مثل انتخابات وجود ندارد، بیشتر فعالیت‌ها به صورت هم اندیشی و تبادل نظر است.

وی درباره موضع جبهه اصلاحات درباره مذاکرات وین هم گفت: ما اطلاعات پشت پرده در اختیار نداریم، اما معتقدیم در این زمینه نباید فرصت سوزی شود. نظر ما این است که روند مذاکرات دل گرم کننده نیست، اما بدبین هم نیستیم بلکه نظاره گر هستیم که هیئت مذاکره کننده ایران چگونه مذاکرات را به پیش می‌برد. البته نظر غالب در جمع این است که پروای از مذاکره مستقیم با آمریکا درست نیست، زیرا در این بین واسطه‌ها نقش آفرینی می‌کنند و دنبال سهم خواهی خود هستند؛ بنابراین مذاکره غیرمستقیم ناظر به مصالح و منافع ملی ما نیست.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی