تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
معاون اقتصادی استاندار خوزستان ؛

با متخلفان بازار با جدیت برخورد خواهیم کرد/در زمینه عرضه و توزیع مرغ و دیگر کالاها مشکلی نداریم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه با متخلفان حوزه بازار با جدیت برخورد خواهیم کرد، گفت: اصناف می‌توانند بازوی ادارات دولتی باشند و به کنترل و نظارت بازار کمک کنند.

کد خبر: ۱۲۲۷۳۳
۱۸:۱۵ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰

با متخلفان بازار با جدیت برخورد خواهیم کرد/در زمینه عرضه و توزیع مرغ و دیگر کالاها مشکلی نداریم

به گزارش دیدارنیوز خوزستان به نقل از روابط عمومی استانداری؛ آقارضا فتوحی در پایان نشست تنظیم بازار خوزستان اظهار کرد: یکی از موضوعات اساسی در بحث تنظیم بازار، نظارت بر عرضه مواد غذایی و مایحتاج مردم است.
 

وی با بیان اینکه بخشی از مباحث در حوزه تنظیم بازار به وزارت جهاد کشاورزی و بخشی به وزارت صمت مربوط است، افزود: مباحثی مثل نان، برنج، شکر، مرغ،گوشت و… به وزارت جهاد کشاورزی مربوط است.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: گزارش‌های سازمان‌های صمت و جهاد کشاورزی از وضعیت بازار خوزستان امیدوارکننده است.


فتوحی با بیان اینکه مشکلی در بحث عرضه و تولید مرغ در استان وجود ندارد، عنوان کرد: خوشبختانه در بحث مرغ مشکل خاصی وجود ندارد و جوجه‌ریزی خوب انجام شده است. همچنین در بحث دیگر محصولات مثل برنج، شکر و روغن مشکلی نداریم و وضعیت خوب است.



وی ادامه داد: تلاش ما این است که در زمینه تامین مایحتاج مردم به ویژه در ایام عید و ماه مبارک رمضان مشکلی وجود نداشته باشد و همه اقدامات لازم مثل خریداری و ذخیره سازی برخی از اقلام نیز انجام شده است.



معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: برنامه این است تا رصد و ارزیابی بیشتری به ویژه در بحث نانوایی‌ها داشته باشیم زیرا قیمت نان، سراسری است و در این زمینه باید کیفیت، زمان کار نانوایی‌ها و قیمت آن را به صورت ویژه کنترل کنیم.

 
فتوحی با بیان اینکه با متخلفان حوزه بازار با جدیت برخورد خواهیم کرد، اظهار کرد: اصناف می‌توانند بازوی ادارات دولتی باشند و به کنترل و نظارت بازار کمک کنند. همچنین مردم نیز موارد را گزارش دهند و به عنوان یک مطالبه به ویژه در بحث نان موارد تخلف را اطلاع دهند.


برچسب ها: خوزستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی