تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران:

در اعتراضات دی ماه ۹۶ خون از دماغ کسی نیامد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: در اعتراضات 9 دی ماه سال گذشته نظام نگذاشت، خون از دماغ کسی بیاید. این از خصوصیات نظام اسلامی است که اعتراض را حق مردم می‌داند.

کد خبر: ۱۲۲۴۲
۱۵:۴۱ - ۲۲ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - شکرالله حسن بیگی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در دومین جلسه کارگروه‌های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان تهران در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: فکر می‌کنم دوستان هنوز وارد کار اجرایی نشدند و بر اساس گزارش‌ها می‌توان دریافت برنامه‌ها فقط برای آینده است. 
 
وی افزود: چیزی که مهم است این است که کارگروه‌ها و اعضا انتحاب شوند و منجر به مصوبه و صورت جلسه شود. به نظر می‌رسد کارگروه‌های تخصصی هنوز تشریح نشده و این از عیوب است. کار در استان‌ها کارشناسی‌تر و با رونق‌تر است، اما در تهران کار را به دیگران محول می‌کنند. چهلمین سالگرد انقلاب است و دشمنان گفته‌اند ما نمی‌گذاریم اینها چهلمین سال انقلاب را ببینند که رهبری و مردم هم پاسخ دادند.
 
حسن بیگی تاکید کرد: جنگ اقتصادی و روانی به ما تحمیل شده است و رسانه های فضای مجازی و ماهواره ای بر علیه نظام و انقلاب تبلیغ می کنند. شواری سیاستگذاری چهلمین سال انقلاب باید دستاوردهای انقلاب را به نسل جوان و همگان بگوید. اگر با منطق با جوانان صحبت شود می پذیرند. من در جلسه ای گفتم قبل از انقلاب فضا جوری بود که بی بی سی را می خواستند گوش کنند باید پنهانی گوش می کردند، اما امروز روحانی به دانشگاه رفته و افراد در حضور او شعار می دهند کسی هم کاری ندارد این آزادی ها باید تبیین شود. در اعتراضات 9 دی سال گذشته نظام نگذاشت خون از دماغ کسی بیاید. این از خصوصیات نظام اسلامی است که اعتراض را حق مردم می داند.
 
معاون استاندار افزود: ایران قبل از انقلاب ژاندارم منطقه نبود و بقیه برای او تصمیم می گرفتند، مطمئن باشید اگر آمریکا احتمال می داد با جنگ نظامی نظام ما صدمه می‌بیند حتما انجام می داد و این اقتدار نظام است. تاکید همواره بر جذب نسل جوان است، مطلب مهم دیگر این است که کار را به دست مردم بسپاریم و حضور مردم را داشته باشیم و سیاستگذاری کنیم، کار باید دست جوانان و مردم باشد، نسل جوان باید با انقلاب و اهداف آن آشنا شود. باید مناظره هایی با دانشجویان برگزار کنیم. پروژه ها باید با چهلمین سالگرد مرتبط شود.
منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی