تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
ماجرای عکس‌های دختر مشاور احمدی نژاد و عذرخواهی بازیگر مطرح سینما

رضا کیانیان: زخم‌خورده مشاوره‌های پدر شما به رئیس جمهور اسبق هستیم

دیروز عکس‌هایی از دختر محمدعلی رامین در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های بسیاری را برانگیخت. از جمله رضا کیانیان که در اینستاگرام خود مطالبی اعتراض‌آمیز در مورد صالیا رامین منتشر کرد، اما بعد از آن با انتشار پستی اینستاگرامی از او عذرخواهی کرد.

کد خبر: ۱۲۲۴۱۴
۱۳:۲۰ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

ماجرای عکس‌های دختر مشاور احمدی نژاد و عذرخواهی رضا کیانیان

دیدارنیوز ـ رضا کیانیان با انتشار عکس‌هایی از صالیا رامین، دختر محمدعلی رامین، معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت نهم و دهم که به گفته خودش طراح لباس است و دلش می‌خواهد لباس‌هایی را که طراحی می‌کند، روی تن خودش هم ببینند، از آن‌چه دورویی، تظاهر و ریاکاری خواند ابراز انزجار کرد.

صالیا رامین با ارسال پیامی برای کیانیان که در بخشی از آن چنین نوشته بود: «من بهتر از هرکسی می‌دانم که در این شهر فرزند محمدعلی رامین بودن و این طور لباس پوشیدن و فعالیت کردن چه هزینه‌ای دارد، چون هزینه‌اش را سال‌هاست که با پوست و استخوانم داده‌ام، اما من هم مثل هر آدم دیگری در این جهان، انتخاب نکردم که در چه خانواده‌ای به دنیا بیایم. پدرم چه کسی باشد و ایدئولوژی‌اش چه باشد. ولی راه و رسم زندگی‌ام را از زمانی که دیگر بزرگ شدم و زورم رسید خودم انتخاب کردم و خواهم کرد.» از این اتهام اعلام برائت کرد.

رضا کیانیان در پستی اینستاگرامی با انتشار مطالب او، چنین نوشت: «این پیام را خانم صالیا رامین برایم فرستادند. پس از اینکه چند تا از عکس‌هاشان را به عنوان دختر آقای رامین استوری کردم. دختر آقای محمدعلی رامین، مشاور و هم‌نفس آقای محمود احمدی‌نژاد. نامه را روی صفحه گذاشتم که همه بتوانند بخوانند. من بعد از خواندن نامه ایشان لازم دیدم از ایشان عذرخواهی کنم. چون هرکس هرچه بگوید من می‌پذیرم، مگر خلافش ثابت شود. خانم صالیا! من به شما تهمت دورویی نزدم. خطابم به پدر شما بود.

من فکر می‌کردم شما هم مثل دیگر فرزندان آن‌ها که، چون به خلوت می‌روند، آن کار دیگر می‌کنند هستید و در سایه رانت پدر به جایی رسیدید. ولی حالا که از خودتان گفتید و سختی‌هایی که از دختر ایشان بودن، کشیدید، با شما همدل شدم. اما نکبتی که در دوره پدر شما و رییس‌شان، بر سرم آوار شد را هرگز فراموش نمی‌کنم و فکر نمی‌کنم تاریخ هم فراموش کند. اگر شما در سایه ایشان بزرگ نشدید و رشد نکردید و هرچه هستید با کوشش مضاعف خودتان به دست آوردید، قابل احترامید. من و بسیاری از سینماگران، بسیاری از هنرمندان، بسیاری از نویسندگان، بسیاری از روزنامه‌نگاران... زخم‌خورده مشاوره‌های پدر شما به رئیسشان هستیم. زخم‌هایی که هنوز تازه‌اند.»

ماجرای عکس‌های دختر مشاور احمدی نژاد و عذرخواهی رضا کیانیان

برچسب ها: هنرمندان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی