تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
رییس سازمان هواپیمایی کشوری

فعلا برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت هواپیما در نوروز نداریم

رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که فعلا برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت هواپیما در ایام نوروز ۱۴۰۱ نداریم، اما ایرلاین‌ها به هیچ وجه در وضعیت مناسبی قرار ندارند.

کد خبر: ۱۲۲۱۷۹
۱۱:۴۹ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۰

فعلا برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت هواپیما در نوروز نداریم

دیدارنیوز ـ محمد محمدی بخش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به برخی گمانه‌زنی‌ها آیا برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت هواپیما در نوروز ۱۴۰۱ دارید؟ و قیمت‌ها برای این ایام تغییری خواهد کرد یا خیر؟ اظهار کرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش قیمت نداریم مگر اینکه دوباره موضوعی پیش بیاید. چرا که یک بار ۱۵ درصد قیمت بلیت هواپیما را کاهش دادیم و شرایط جدیدی هم برای پرواز‌های داخلی اعلام کرده‌ایم.

وی افزود: شرکت‌های هواپیمایی از نظر اقتصادی شرایط مساعدی ندارند و در این وضعیت در حال کمک کردن به آن‌ها هستیم تا از این شرایط بحرانی عبور کنند. اینکه ناگهانی قیمت بلیت پرواز‌های آن‌ها را کاهش دهیم و محدودیت ۶۰ درصدی برای پذیرش مسافر را هم برایشان در نظر بگیریم، برای ایرلاین‌ها وضعیت بسیار سخت‌تری به وجود خواهد آمد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: هم اکنون برای افزایش قیمت بلیت هواپیما در ایام نوروز نداریم مگر اینکه تصمیمات جدیدی در جای دیگری اتخاذ شود که بخواهیم این نرخ‌ها را جرح و تعدیل کنیم.

محمدی بخش گفت: البته همه پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا را با پروتکل‌های بین‌المللی مطالعه کردیم و در همین راستا پروتکل کامل‌تری ار هم به همه بخش‌های صنعت حمل و نقل هوایی اعلام کردیم. به عنوان مثال می‌توان به پروتکل‌هایی مانند کنترل و رصد وضعیت مسافران از نظر ابتلاء به کرونا، داشتن کارت واکسن یا تست منفی PCR، واگذار کردن مسئولیت اجرای پروتکل‌ها به ایرلاین‌ها و عرضه کنندگان بلیت هواپیما، شرایط قرنطینه مسافر مشکوک یا بیمار کرونایی در داخل هواپیما و نحوه ایزوله کردن او و جمع‌آوری کردن زباله آن مسافر و... اشاره کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی