تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

نخست وزیر اسرائیل: ایران به دنبال نابودی کشور‌های میانه‌رو است!

«نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به بحرین سفر کرده است، با تکرار برخی ادعا‌های بی‌اساس گفت: اسرائیل و بحرین با چالش‌های امنیتی بزرگی مواجه هستند که از یک منبع سرچشمه می‌گیرد. ایران ثبات در کل منطقه را تهدید می‌کند. ایران به دنبال نابودی کشور‌های میانه‌رو و جایگزینی آن‌ها با سازمان‌های تروریستی است.

کد خبر: ۱۲۲۰۶۶
۱۱:۳۷ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۰

نخست وزیر اسرائیل: ایران به دنبال نابودی کشور‌های میانه‌رو است!

دیدارنیوز: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به بحرین سفر کرده است، با تکرار برخی ادعا‌های بی‌اساس درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران، از این کشور به عنوان منبع تهدید‌های امنیتی مشترک برای اسرائیل و بحرین نام برد.

به نقل از اسرائیل هیوم، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به بحرین سفر کرده است، با تکرار برخی ادعا‌های بی‌اساس درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران، از این کشور به عنوان منبع تهدید‌های امنیتی مشترک برای اسرائیل و بحرین نام برد.

وی طی سخنانی بی‌اساس مدعی شد: «اسرائیل و بحرین با چالش‌های امنیتی بزرگی مواجه هستند که از یک منبع سرچشمه می‌گیرد. ایران ثبات در کل منطقه را تهدید می‌کند. ایران به دنبال نابودی کشور‌های میانه‌رو و جایگزینی آن‌ها با سازمان‌های تروریستی است. هرگز اجازه نمی‌دهیم چنین اتفاقی بیفتد».

بنت همچنین با اشاره به مذاکرات طرف‌های برجام در وین، گفت که هرگونه مصالحه بر سر توافق هسته‌ای با ایران، یک اشتباه استراتژیک خواهد بود.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی