تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

کنایه مدیرعامل نساجی به پرسپولیس: یک دست جوراب ندارید!

مدیرعامل نساجی پس از دیدار با پرسپولیس درباره تشابه عجیب پیراهن دو تیم در جریان بازی، گفت: وقتی جلسه هماهنگی برگزار می‌شود باید تکلیف رنگ لباس دو تیم مشخص شود. مگر می‌شود تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد برای بازی جوراب نداشته باشد. پرسپولیسی‌ها عنوان کردند که جوراب برای این بازی ندارند و لباس هایشان را هم تغییر ندادند. پس سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال چه کاره هستند؟

کد خبر: ۱۲۲۰۵۶
۱۰:۳۳ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۰

کنایه مدیرعامل نساجی به پرسپولیس: یک دست جوراب ندارید!

دیدارنیوز: مدیرعامل نساجی با انتقاد از سازمان لیگ و ناظر داوری بازی با پرسپولیس گفت: وقتی جلسه هماهنگی برگزار می‌شود باید تکلیف رنگ لباس دو تیم مشخص شود.

یکی از حواشی دیدار پرسپولیس و نساجی تشابه عجیب پیراهن دو تیم در جریان بازی بود. موضوعی که تشخیص بازیکنان دو تیم را برای داور، بازیکنان و البته بیش از همه بینندگان تلویزیونی سخت می‌کرد.

سیف الله پور مدیرعامل نساجی دیشب در گفتگو با برنامه فوتبال برتر با انتقاد از سازمان لیگ و ناظر داوری این مسابقه که در جلسه هماهنگی سخت گیری‌های لازم را نداشتند گفت: وقتی جلسه هماهنگی برگزار می‌شود باید تکلیف رنگ لباس دو تیم مشخص شود.

وی ادامه داد: ما از ابتدای فصل تکلیف لباس دوم خودمان را مشخص و طی نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کرده ایم. با این حال در جلسه هماهنگی پرسپولیسی‌ها این موضوع را قبول نداشتند و حاضر به تغییر لباس خود نبودند.

مدیرعامل نساجی ادامه داد: مگر می‌شود تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد برای بازی جوراب نداشته باشد. پرسپولیسی‌ها عنوان کردند که جوراب برای این بازی ندارند و لباس هایشان را هم تغییر ندادند. پس سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال چه کاره هستند؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی