تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
سرپرست سازمان عمران شهری شهرداری اهواز عنوان کرد

از وظایف محوله فراتر می رویم

سرپرست سازمان عمران شهری شهرداری اهواز با بیان اینکه سازمان عمران شهری می تواند اقدامات خیلی بالاتر و موثر تری داشته باشد گفت:پروژه هایی که در سطح شهر تاثیر گذار هستند را مد نظر خود قرار داده ایم و می خواهیم فراتر برویم و تولیدات جدیدی داشته باشیم.

کد خبر: ۱۲۱۸۸۴
۱۸:۰۸ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

وظایف محوله فراتر می رویم

به گزارش خبرنگار دیدارنیوز خوزستان؛ صبح امروز ۲۴ بهمن ماه جمعی از خبرنگاران از سازمان عمران شهرداری بازدید کرده و در جریان میزان تولیدات آسفالت و بُتن گرفتند.

در ادامه این بازدید سعید سعیدی سرپرست سازمان عمران شهری شهرداری  اهواز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بخش عمده اقدامات سازمان عمران شهری که یکی از وظایف ذاتی آن است بحث تولید و عملیات آسفالت می باشد که شامل  روکش  لکه گیری و آسفالت معابر زیر سازی شده است.

وی افزود:سازمان عمران شهری در دیگر حوزه های تولید سازه های بُتنی،ساختمانی و انبیه ای می تواند فعالیت داشته باشد.

سرپرست سازمان عمران شهری در خصوص سه پروژه بزرگ،این  سازمان بیان کرد: یکی از پروژه های فعلی پارکینگ ده طبقه طالقانی است که تکمیل آن بر عهده سازمان بوده و در مرحله اجرا قرار دارد.

سعیدی ادامه داد: دومین پروژه این سازمان تکیمل ساختمان هفت طبقه شهرداری اهواز است که در محوطه شهرداری کل می باشد، و چندین پروژه ديگر در سطح شهر است که سازمان عمران شهری در تکمیل آنها فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه سازمان عمران شهری می تواند اقدامات خیلی بالاتر و موثر تری داشته باشد تصریح کرد: پروژه هایی که در سطح شهر تاثیر گذار هستند را مد نظر خود قرار داده ایم و جدا از مسائلی که به نوعی ذاتی هستند می خواهیم فراتر برویم و تولیدات جدیدی داشته باشیم.

سرپرست سازمان عمران شهری شهرداری اهواز  در خصوص میزان تولیدات روزانه آسفالت بیان کرد:تولید روزانه کارخانه به میزان هر ساعت ۱۰۰ الی ۱۲۰ تُن است و اگر در ۱۰ ساعت تولید آسفالت داشته باشیم چیزی حدود هزار تُن در روز تولید آسفالت داریم.

وی عنوان کرد:در حال حاضر عمده کار سازمان عمران شهری تحویل آسفالت به مناطق هشت گانه است و کارهای لکه گیری و آسفالت مناطق انجام می شود. 

سعیدی در خصوص ترمیم نوار های حفاری گفت: نوار های حفاری که در سطح شهر وجود دارد مربوط به سازمان آبفا است که مقرر شده تفاهم نامه ای باید با شهرداری اهواز منعقد شود و تمامی موارد فنی و حقوقی مطرح و این اقدام به شهرداری اهواز واگذار شود.

سرپرست سازمان عمران شهری شهرداری اهواز  با اشاره به افزایش قیمت روزانه قیر بیان کرد:قیر ۷۰×۶۰ که از آن برای  آسفالت استفاده میشه تُنی ۱۲ میلیون تومان خریداری می شود و این  افزایش روزانه قیمت کار ما را دشوار تر می کند.

وی ادامه داد:افزایش قیمت قیر، در نوسانات قیمت آسفالت بسیار تاثیرگذار است ولی به دلیل اینکه هدف ما نهضت آسفالت است،بعضی از منافع سازمان در نظر نخواهیم گرفت و هدف خودمان را ادامه می دهیم.


همچنین در این بازدید مهدی خضری مدیر تولید کارخانه آسفالت شهرداری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه کارخانه شامل دو کارخانه آسفالت و یک بتُن است که در حال حاضر کارخانه های آسفالت ظرفیت اسمی ۱۶۰ تن دارد ولی در واقع ۱۰۰ الی ۱۲۰ تُن در آن آسفالت تولید می شود. 

وی گفت: کارخانه بتن نیز در ۳۰ متر مکعب در ساعت بتن تولید می کند که از آن برای پروژه های مختلف، آسفالت معابر و لکه گیری های مناطق هشت گانه استفاده می شود.

خضری در پایان تصریح کرد: خط تولید دیگ ای که مربوط به تولید لوازم دیگر از جمله نیمکت،چراغ های پارکی  و سطل زباله با چوب های روسی است که برای مناطق هشت گانه استان و فروش آنها به بیرون نیز انجام می شود.

خبر:مریم زنگنه

وظایف محوله فراتر می رویم

 

وظایف محوله فراتر می رویم

وظایف محوله فراتر می رویم

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
0
1
خوبست سری به شهرک دانشگاه بزنید و نظر مردم را بپرسید که چه مصیبتی از کنده کاری شهرک کشیده اند بالاخص خیابانهای یک تا نه و بویژه خیابان هفت که محل تردد وحشتناک خودروهای متصل به پردیس است شخمش زده اند
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی