تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

حذف دسته جمعی فالوور های فیک (آسان و رایگان)

 حذف فالوور فیک اینستاگرام دغدغه این روزهای خیلی از پیج های اینستاگرامی است. همان طور که می دانید فالوور فیک و غیرفعال اینستاگرام باعث افت شدید تعامل پیج می شود و آسیب شدیدی به پیج های اینستاگرامی وارد می کند.

کد خبر: ۱۲۱۲۹۹
۱۱:۱۵ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۰

 

حذف دسته جمعی فالوور های فیک (آسان و رایگان)

 

دیدارنیوز: حذف فالوور فیک اینستاگرام دغدغه این روزهای خیلی از پیج های اینستاگرامی است. همان طور که می دانید فالوور فیک و غیرفعال اینستاگرام باعث افت شدید تعامل پیج می شود و آسیب شدیدی به پیج های اینستاگرامی وارد می کند.

حتی الگوریتم اینستاگرام هم جدیدا به این قضیه پی برده و به صورت اتوماتیک فالوورهای فیک پیج ها را روزانه پاک می کند. فالوورهای فیک موجود در پیج های اینستاگرام باعث افت بازدهی پیج می شوند و دیگر جذب فالوور به صورت اورگانیک را نمی توانند تجربه کنند.

راه کار این است که از برنامه تشخیص فالوور فیک و برنامه حذف دسته جمعی فالوور فیک استفاده کنید. چون ممکن است تعداد آن ها زیاد باشد و وقت نکنید به صورت دستی آن ها را پاک کنید.

ما در این مقاله قصد داریم آموزش حذف دسته جمعی فالوور فیک اینستاگرام را به شما ارائه کنیم. اگر صاحب پیج یا ادمین پیج هستید هیچ فرقی نمی کند! در هر صورت باید به فکر پاک کردن فالوورهای فیک پیج خود باشید. چه بهتر که یاد بگیرید دسته جمعی حذف شان کنید چون ممکن است تعدادشان زیاد باشد و فرصت نکنید دونه دونه فالوورهای فیک را پاک کنید. پس تا آخر این آموزش همراه ما باشید.

فالوور فیک اینستاگرام چطور باعث نابودی پیج تان می شود؟

الگوریتم اینستاگرام طوری طراحی شده است که نرخ تعامل پیج ها را برای خوب بودن محتوای شان می سنجد. هر چه نرخ تعامل پیج تان بالاتر باشد، اینستاگرام از پیج شما بیشتر حمایت می کند چون می داند که شما کاری کرده اید که مردم بیشتر در اینستاگرام بمانند! پس به همین دلیل بیشتر پیج شما را در اکسپلور نشان می دهد تا فالوور بیشتری جذب کنید.

حالا اگر پیج تان دارای فالوورهای فیک باشد نرخ تعامل پیج تان به شدن پایین می آید و این موضوع باعث می شود تا افت شدیدی را تجربه کنید. دیگر پست های شما به اکسپلور و هشتگ ها نمی رود و کم کم جلوی پیشرفت پیج تان گرفته می شود.

فالوورهای فیک یا غیرفعال اینستاگرام از کجا می آیند؟

یکی از مهمترین سوالات این است که اصلا این فالوورهای فیک از کجا می آیند؟ به صورت کلی این مشکل برای پیج ها در 2 حالت اتفاق می افتد:

اول اینکه ممکن است رقبای شما برای پیج تان فالوور فیک بزنند. این مشکل را تقریبا تمام پیج های اینستاگرامی دارند و خیلی وقت ها نمی توان جلویش را گرفت.

دوم اینکه زمانی که تبلیغات انجام می دهید احتمال وارد شدن فالوور فیک برای شما زیاد است. بلاگر یا پیجی که به آن تبلیغات تان را سپرده اید برای اینکه بازدهی تبلیغات در پیجش را بالا نشان دهد ممکن است برای شما فالوور فیک بزند! راه کاری که برای این مورد وجود دارد این است که پیج را خصوصی کنید تا فالوورهای فیک وارد پیج تان نشوند!

اما صحبت ما در این مقاله سر این نیست که چطور از ورود فالوورهای فیک به پیج مان جلوگیری کنیم. باشه اشکالی ندارد پیج ما الان کلی فالوور فیک دارد حالا باید چه کار کنیم تا آن ها را از پیج مان پاک کنیم؟ در ادامه دقیقا در مورد این مسئله قصد داریم صحبت کنیم. پس همراه ما باشید.

چطور فالوورهای فیک پیج مان را شناسایی و حذف کنیم؟

شناسایی و حذف فالوور فیک پیج اینستاگرام کار آسانی نیست! چون تشخیص پروفایل های فیک کمی زمان بر و سخت است. به این دلیل که خیلی از پروفایل های واقعی در اینستاگرام عکس ندارند و دقیقا مثل پیج های فیک هستند اما در عین حال واقعی هستند.

به طور کلی از روی عکس پروفایل، نام کاربری، تعداد و مدل پست ها، نوشته های در بیو و ... می توان به واقعی یا فیک بودن پروفایل های اینستاگرام پی برد. که البته بررسی چنین مواردی به صورت دستی سخت است.

بعد از شناسایی فالوورهای فیک برای حذف آن ها به صورت دستی کافی است مراحل زیر را طی کنید. البته این را بدانید حذف فالوورها فقط از طریق اپلیکیشن اینستاگرام امکان پذیر است و در نسخه تحت وب نمی توانید این کار را انجام بدهید.

ابتدا وارد پیج تان شوید سپس روی Followers کلیک کنید. در این قسمت فالوورهای خود را می بینید. هر کدام که فکر کردید فیک است را با زدن روی دکمه remove در کنار پروفایل مورد نظر می توانید پاکش کنید. و دیگر جزء فالوورهای شما نخواهد بود.

 

حذف دسته جمعی فالوور فیک اینستاگرام از طریق برنامه

اپلیکیشن Cleaner For IG که در آپ استورها برای دانلود موجود است بهترین برنامه برای جذف فالوور فیک اینستاگرام به صورت دسته جمعی است. هر تعداد فالوور فیکی که در پیج تان وجود داشته باشد با این اپلیکیشن به راحتی می توانید حذف کنید.

Cleaner For IG مخصوص پیج هایی است که تعداد فالوور بالایی دارند. این برنامه با استفاده از هوش مصنوعی قادر به تشخیص و شناسایی فالوورهای فیک پیج تان است. مهمترین قابلیت این اپلیکیشن حذف دسته جمعی فالوورهای فیک است اما امکانات دیگری از جمله حذف پست های اینستاگرام، حذف پست هایی که بدون لایک بوده اند و ... را داراست.

اگر به دنبال برنامه حذف فالوور فیک اینستاگرام هستید Cleaner For IG بهترین گزینه برای شماست که هم برای آیفون و هم برای اندروید قابل استفاده است.

 

ربات حذف فالوور فیک اینستاگرام

در این قسمت قصد داریم ربات حذف فالوور فیک را به شما معرفی کنیم که قابلیت های زیادی دارد. یکی از مهمترین قابلیت های این ربات، شناسایی و حذف فالوور فیک اینستاگرام است. به نظر می رسد این ربات نسبت به سایت های خارجی تشخیص و حذف فالوور فیک مطمئن تر است.

با استفاده از این ربات می توانید حذف فالوور فیک به صورت دسته جمعی هم داشته باشید. اگر دوست دارید از این ربات برای حذف فالوور فیک پیج اینستاگرام تان استفاده کنید کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید.

ربات اینستاگرام حذف فالوور فیک

جمع بندی و پایان

در این مقاله سعی کردیم نحوه تشخیص و شناسایی فالوور فیک و حذف دسته جمعی آن را به شما آموزش دهیم. اگر پیج اینستاگرام تان دارای فالوور فیک است پیشنهاد می کنیم همین حالا فکری به حال شناسایی و پاک کردن شان کنید چون به شدت روی نرخ تعامل پیج تان تاثیر گذار است.

این مطلب برگرفته از مقاله حذف فالوور فیک اینستاگرام سایت همیار وب به آدرس https://hamyareweb.co/remove-fake-instagram-followers/ است. امیدواریم از این مقاله هم استفاده کافی را برده باشید. هر سوالی داشتید در قسمت کامنت ها بپرسید سر فرصت جواب تان را می دهیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی