تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

عذرخواهی مدافع فرانسوی پس از ضرب و شتم یک «گربه»

کورت زوما، مدافع لیگ برتری در چند مرحله به گربه خانگی‌اش ضربه می‌زند و آن را پرت می‌کند. او این اقدام را مقابل یک کودک و در حالی که برادرش در حال فیلمبرداری از این صحنه است، انجام می‌دهد.

کد خبر: ۱۲۱۲۸۷
۱۰:۳۱ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۰

گربه

دیدارنیوز: مدافع فرانسوی چکش‌ها در پی انتشار ویدئویی از او که در حال ضرب و شتم یک گربه است، عذرخواهی کرد.

کورت زوما مدافع فرانسوی تیم فوتبال وستهام به دلیل ضرب و شتم یک گربه ممکن است تحت پیگرد قانونی قرار بگیرد، این در حالی است که خود او بابت رفتار نامناسبش عذرخواهی کرده و باشگاه وستهام هم این اقدام مدافع ۲۷ ساله‌اش را محکوم کرده است.

در فیلمی که نشریه انگلیسی «سان» منتشر کرده؛ این مدافع فرانسوی در حال ضربه زدن به گربه‌اش مانند توپ فوتبال در کف آشپزخانه خانه‌اش است. این مدافع لیگ برتری در چند مرحله به گربه خانگی‌اش ضربه می‌زند و آن را پرت می‌کند. او این اقدام را مقابل یک کودک و در حالی که برادرش در حال فیلمبرداری از این صحنه است، انجام می‌دهد.

زوما در پی انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی پیام عذرخواهی منتشر کرد. در پیام این بازیکن فرانسوی آمده است: «می‌خواهم بگویم برای کسانی که از دیدن این ویدیو ناراحت شدند، عمیقا متأسفم. می‌خواهم به همه اطمینان بدهم که حال دو گربه ما کاملاً خوب است و سالم هستند. همه خانواده ما آن‌ها را دوست دارند و این رفتار اتفاقی بود که دیگر تکرار نخواهد شد».

باشگاه وستهام هم این اقدام زومای ۲۷ ساله را محکوم و با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «باشگاه وستهام یونایتد بدون هیچگونه قید و شرطی اقدامات کورت زوما را در ویدئویی که منتشر شده، محکوم می‌کند. ما با کورت صحبت کرده‌ایم و با این موضوع برخورد خواهیم کرد، اما می‌خواهیم روشن کنیم که به هیچ وجه ظلم به حیوانات را نمی‌پذیریم».

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی