تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
سرمربی اخراجی تیم ملی عراق اعلام کرد

با یک دست گرم‌کن می‌خواهید به جام‌جهانی بروید؟

پتروویچ پس از نتایج ضعیف عراق در مرحله انتخابی جام جهانی قطر گفت: شما فکر کرده‌اید با یک دست گرم‌کن و لباس تمرین می‌توانید به جام جهانی صعود کنید؟ عراقی‌ها جام جهانی را فقط می‌توانند از تلویزیون تماشا کنند.

کد خبر: ۱۲۱۲۷۶
۰۹:۵۷ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۰

عراق

دیدارنیوز: سرمربی تیم ملی عراق که پس از شکست برابر ایران و تساوی مقابل لبنان از سمت خودش برکنار شد؛ به تصمیم فدراسیون فوتبال این کشور واکنش نشان داد.

زلیکو پتروویچ مربی اهل مونته نگرو که به عنوان جانشین ادووکات هدایت تیم ملی عراق را در دست گرفت در این خصوص اظهار داشت: من به دنبال بازارگرمی نیستم و همیشه حقیقت را گفته‌ام. سه پیشنهاد از باشگاه‌های بزرگ را با مبالغ مالی بیشتر از فدراسیون عراق رد کردم تا به تیم ملی این کشور کمک کنم. هدف من این بود که تحولی در فوتبال عراق به وجود بیاورم.

پتروویچ اضافه کرد: شما فکر کرده‌اید با یک دست گرمکن و لباس تمرین می‌توانید به جام جهانی صعود کنید؟ عراقی‌ها جام جهانی را فقط می‌توانند از تلویزیون تماشا کنند. ۲۰ سال دیگر به حرف من می‌رسید و خواهید گفت حق با تو بود!

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی