تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اولیانوف: «مذاکرات وین» در مرحله نهایی است

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در توییتی نوشت: پس از یک وقفه کوتاه، مذاکرات وین فردا از سرگرفته می‌شود. به نظر می‌رسد مذاکرات در مرحله پایانی است.

کد خبر: ۱۲۱۲۰۹
۱۴:۱۷ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۰

مذاکرات وین

دیدارنیوز: دیپلمات روس تاکید کرد که مذاکرات وین در مرحله نهایی است.

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در توییتی نوشت: پس از یک وقفه کوتاه، مذاکرات وین فردا از سرگرفته می‌شود. به نظر می‌رسد مذاکرات در مرحله پایانی است که به اراده و تلاش تمامی طرف‌ها برای رسیدن به هدف که احیای برجام و رفع تحریم‌ها است، نیاز دارد.

همچنین اتحادیه اروپا دقایقی پیش با انتشار بیانیه‌ای درباره از سرگیری جلسات دور هشتم مذاکرات وین اعلام کرد: پس از وقفه‌ای کوتاه، دور هشتم مذاکرات در چارچوب برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) فردا سه شنبه، هشتم فوریه از سر گرفته می‌شود.

منبع: ایلنا
برچسب ها: اولیانوف
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی