تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
دیدار مدیران عامل سرخابی‌ها با خاندوزی

درج نماد استقلال و پرسپولیس در فرابورس تا آخر بهمن

قربانزاده درباره آخرین وضعیت دو باشگاه پایتخت گفت: با اقدامات انجام شده، امیدوار هستیم تا آخر بهمن ماه امکان درج و ثبت نماد این دو باشگاه در بازار پایه فرابورس فراهم شود تا امکان مشارکت مردم در افزایش سرمایه این دو باشگاه مهیا شود.

کد خبر: ۱۲۱۰۶۵
۱۳:۴۴ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۰

سرخابی ها

دیدارنیوز: در جلسه‌ای با حضور وزیر اقتصاد، مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و رئیس سازمان خصوصی سازی، مشکلات و موضوعات مرتبط با واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بررسی شد.

به نقل از شادا، در ابتدای این جلسه که در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، قربانزاده رئیس سازمان خصوصی گزارشی از عملکرد دو ماهه این سازمان برای بورسی شدن دو باشگاه ارائه داد.

قربانزاده در این گزارش اظهار داشت؛ طی دوماه اخیر جلسات پیوسته‌ای را هر سه روز یکبار با حضور نمایندگان سازمان بورس، فرابورس، وزارت ورزش، مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و مشاوران پذیرش و سرمایه گذاری این دو باشگاه در سازمان خصوصی سازی برگزار کردیم.

وی افزود؛ با اقدامات انجام شده، امیدوار هستیم تا آخر بهمن ماه امکان درج و ثبت نماد این دو باشگاه در بازار پایه فرابورس فراهم شود تا امکان مشارکت مردم در افزایش سرمایه این دو باشگاه مهیا شود.

در ادامه این جلسه وزیر اقتصاد پس از استماع گزارش رئیس سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در ارتباط با مشکلات و موانع پیش روی واگذاری این دو باشگاه، دستورات لازم را برای رفع موانع این واگذاری صادر کرد.

شایان ذکر است، نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مطابق وعده سازمان خصوصی سازی تا پایان بهمن در بازار پایه فرابورس درج خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی