تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان بر تقویت مراکز تولیدی و صنایع استان تاکید کرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در نشست بررسی مشکلات شرکت گروه ملی صنعتی فولاد خوزستان بر تقویت مراکز تولیدی استان تاکید کرد.

کد خبر: ۱۲۰۹۶۵
۱۹:۵۶ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۰

معاون اقتصادی استاندار خوزستان بر تقویت مراکز تولیدی و صنایع استان تاکید کرد

به گزارش دیدارنیوز خوزستان:دکتر آقارضا فتوحی روز شنبه در جلسه بررسی مشکلات شرکت گروه ملی صنعتی فولاد خوزستان در معاونت اقتصادی استانداری اظهار داشت: تقویت مراکز تولید و ثروت استان، کمتر شدن دغدغه‌های معیشتی مردم  را به دنبال دارد از این رو نه تنها نباید اجازه دهیم این مراکز تعطیل یا نیمه تعطیل شوند بلکه باید به دنبال راهکارهای تقویت آن‌ها در سطح استان و ملی باشیم.

وی با اشاره به سهمیه مصارف صنایع و شرکت‌ها در استان  بیان کرد: همراهی و همکاری بین‌بخشی مدیران صنایع و شرکت‌هایی چون گاز، برق، آب و… باید بیش از پیش شود و در این زمینه پیشنهادات  فنی که  به اعتقاد کارشناسان قابلیت عملیاتی شدن دارد را ارایه دهند تا  این پیشنهادات در سطح ملی پیگیری و دنبال شود.

معاون استاندار گفت: واحدهای تولیدی، ادارات برق و گاز سه ضلع یک مثلث هستند که هماهنگی هر چه بهتر بین این زنجیره جهت جلوگیری از مشکلات واحدهای تولیدی باعث رونق بخش اقتصاد می‌شود.

وی ضمن بیان اهمیت موقعیت استراتژیک استان خوزستان برای کشور گفت: ضرورت دارد با درایت، مسئولان کشوری را در جریان مشکلات مختلف استان قرار گیرندو در راستان رفع تمامی این مشکلات و توسعه استان گام برداریم.
در این نشست مدیر عامل گروه ملی صنعتی فولاد خوزستان گزارشی از آخرین وضعیت شرکت و میزان تولید آن ارایه داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی