تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

روزگار سخت مردم زلزله‌زده اندیکا ادامه دارد/اعتراض مردم زلزله‌زده به عدم‌ تحقق وعده‌های مسئولین/۲ ماه آرد و نفتی دریافت نکرده‌ایم

به گفته عضو شورای روستا کمفه اندیکا بازدیدهای مسئولان پس از زلزله این شهرستان نمایشی بود و مردم این روستا در این سرمای کشنده به سختی روزگار می گذرانند، این در حالی است که مسئولان در چندماه گذشته وعده‌هایی دادند که در کوتاه مدت عملی می‌شوند ولی اعتراض مردم‌ زلزله‌زده نشان می‌دهد بسیاری از این وعده‌ها محقق نشده‌اند.

کد خبر: ۱۲۰۹۵۵
۱۶:۱۷ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز، قدرت الله حسنوند با اعلام این مطلب، اظهاد کرد: ۲ ماه سهمیه آرد و نفت عشایر کمفه قطع و ساکنین با مشکلات عدیده‌ای در این فصل از سال مواجه شده‌اند.

وی با بیان این که با وجود گذشت بیش از ۳ ماه از زلزله اندیکا در حالی که مردم در روستای کمفه به شدت از کم کاری مسئولان در خدمات رسانی به آسیب دیدگان این حادثه گلایه دارند، افزود: مسئولان به گونه ای سخن می گویند مثل اینکه همه چیز آرام است در حالی که صدها خانواده در سرما و برف به سختی در حال گذران زندگی هستند و کسی نیست صدای ما را به گوش مسئولانی برساند که بصورت نمایشی آمدند، رفتند و دیگر خبری از آنان نشد.

حسنوند گفت: مردم زیر چادر زندگی می کنند، پس از زلزله تنها یکبار آمدند و به هر خانوار ۲ دبه بیست لیتری نفت دادند و رفتند که با توجه به سرمای شدید کفاف ۲ روز را هم نمی‌داد.

عضو شورای اسلامی روستا کمفه ادامه داد: در گذشته سهمیه آرد روستائیان ماهانه ۱ کیسه ۴۰ کیلویی بود که متاسفانه ۲ ماه این سهمیه نیز میان مردم توزیع نشده است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت بسیار بد جاده‌ها، گفت: عبور و مرور تنها با تراکتور امکان پذیر است و هر چه فریاد می زنیم که مسئولان چاره اندیشی کنند صدایمان به جایی نمی‌رسد.

وی ادامه داد: به دلیل نامناسب بودن وضعیت جاده و بی توجهی مسئولین ۲ پروژه شهرک سازی دار روغنی و ورگر نیز تعطیل شده است.

حسنوند همچنین اظهار کرد: بدلیل مشکلات جاده‌ای و بارش شدید برف شب گذشته ۵ نفر در پیچ کیفری گرفتار شدند که توسط مسئولان هلال احمر به آنان کمک شد.

وی در پایان اظهار کرد: واقعیت این است مسئولان فقط برای عکس گرفتن به اینجا آمدند نه برای کمک؛ چرا که در عمل تاکنون تقریبا هیچ کاری انجام ندادند؛ امید است رئیس جمهور، رئیس مجلس، وزیر کشور و استاندار محترم خوزستان صدای ما را بشنوند و به داد این مردم محروم برسند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی