تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

«کشتن خواجه» برنده جایزه بزرگ جشنواره آمریکایی شد

بیست و هشتمین جشنواره فیلم اسلم دنس فهرست فیلم‌های برنده جوایز خود را اعلام کرد و فیلم سینمایی «کشتن خواجه» ساخته عبد آبست جایزه بزرگ هیات داوران را دریافت کرد.

کد خبر: ۱۲۰۹۲۹
۱۴:۲۶ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۰

کشتن خواجه برنده جایزه بزرگ جشنواره آمریکایی شد

دیدارنیوز ـ جشنواره فیلم «اسلم دنس» که از ۳۰ دی تا ۱۰ بهمن برگزار شد، امسال پس از بررسی بیش از هشت هزار فیلم از سراسر دنیا در نهایت حدود صد فیلم بلند و کوتاه را برای بخش‌های مختلف خود انتخاب کرد و در نهایت فیلم سینمایی «کشتن خواجه» به نویسندگی و کارگردانی عبد آبست که در بخش مسابقه این جشنواره حضور داشت جایزه بزرگ هیات داوران (sBreakout) را به خود اختصاص داد.

«کشتن خواجه» پیش از این و در اولین نمایش جهانی‌اش در بخش مسابقه بیست و پنجمین جشنواره فیلم شب‌های سیاه تالین به نمایش در آمد و پس از آن در پنجاه و دومین جشنواره بین المللی فیلم هند در گوآ پذیرفته شده بود.

شهرزاد سیفی تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارد. ابراهیم عزیزی، وحید راد، میثاق زارع، ایمان بسیم، سارا محمدی، مه‌سیما کباری بازیگران این فیلم هستند. «کشتن خواجه» داستان یک قاتل زنجیره‌ای را روایت می‌کند.

این فیلم محصول شرکت «هیچ فیلم» است و پخش و فروش بین‌المللی آن را محمد اطبایی در کمپانی «مستقل‌های ایرانی» برعهده دارد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سینمای جهان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی