تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

دیدار مدیرعامل برق اهواز با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان

همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر مدیرعامل برق اهواز با حضور در دفترحجه الاسلام والمسلمین موسوی فر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با آرمانهای انقلاب، امام راحل و رهبرفرزانه انقلاب تجدید میثاق نمودند‌.

کد خبر: ۱۲۰۷۸۶
۲۲:۲۴ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۰

دیدار مدیرعامل برق اهواز با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان

به گزارش دیدارنیوز خوزستان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز، مدیرعامل این شرکت در این دیدار با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت رفاه حال مردم گفت: برق اهواز که شهرستانهای اهواز، حمیدیه،کارون و باوی را تحت پوشش خود دارد، به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با تلاش و کوشش همکاران، خدمات خود را در همه نقاط دور و نزدیک کلانشهراهواز با جدیت دنبال کرده و برقی مطمئن و پایدار در اختیار شهروندان قرار داده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: باهدف تامین برق مطمئن و پایدار در پویشهای مختلف خدمات برقرسانی را به همه مناطق خصوصا مناطق کم برخوردارتر افزایش داده ایم.

شیاری تصریح کرد: تجهیزات شبکه برق درکلانشهر اهواز بدلیل شرایط خاص آب و هوایی و دمای بالای ۵۵ درجه و مصرف بالای مشترکین در تابستان، آسیب پذیرتر از سایر نقاط کشور بوده و بهره برداری از این شبکه گسترده نیازمند نگاه ویژه و متفاوتی می باشد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تابستان گذشته بدلیل کاهش نزولات و کاهش ذخیره پشت سدها، و شدت گرما، شاهد عدم توازن در تولید و مصرف بودیم که با تلاش و برنامه ریزی دقیق و همکاری مردم از این شرایط سخت عبور کردیم و امیدواریم به لطف خدا با بارش نزولات جوی و ذخیره آورد آب پشت سدها شاهد تولید برق در نیروگاههای برق آبی باشیم. ظرفیت تولید برق در نیروگاههای مذکور حدود ۹هزارمگاوات می باشد که برای ما این حجم از تولید برق حائز اهمیت می باشد.


عبدالحمید عباس شیاری در پایان گفت: تلاش و جدیت همکاران در زمینه تعمیرات سالیانه روی شبکه برق بصورت مستمر در حال انجام است تا انشاالله در فصل گرم پیش رو شاهد کمترین میزان حوادث اتفاقاتی روی خطوط برق باشیم.

وی در ادامه بیان داشت: در شرکت های توزیع برق بصورت مستمر اقدامات فنی و مهندسی گسترده ای در راستای تامین برق برنامه ریزی و اجرا می شود ولی از مهمترین مواردی که بیشتر به چشم می آید، تامین روشنایی معابر می باشد که طی سه هفته گذشته تاکنون اقدامات گسترده ای در زمینه روشنایی معابر در نقاط متعدد به ویژه مناطق حاشیه در حال انجام می باشد که امیدواریم بتوانیم کم و کاستی ها را در این زمینه مرتفع نموده و رضایت شهروندان را جلب نماییم.

در ادامه این جلسه حضرت حجه الاسلام والمسلمین موسوی،فر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با تقدیر از مجموعه صنعت برق در کلانشهراهواز گفت: الحمدلله وضعیت تامین شبکه خوب است و فقط در برخی محلات شاهد خاموشی های پراکنده در معابرهستیم و با توجه به اینکه نقشه جامع شهری نیز اجرا شده انتظار داریم در خدمت رسانی و رفع مشکل این مناطق تسریع شود.

وی در ادامه بیان داشت: یکی از موارد مهمی که ضرورت دارد با آن برخورد جدی و قاطع شود، استفاده از برق های غیرمجاز می باشد که لازم است برنامه ریزی های مناسبی در این زمینه صورت پذیرد.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بر ضرورت صرفه جویی در مصرف برق تاکید کردند و خاطر نشان کردند: در مسیر خیابان ها که عبور می کنیم، شاهدیم بعضی از این فروشندگان به شکل بی رویه ای از لامپ ها استفاده می کنند، چه آنهایی که در حاشیه خیابانها هستند و چه آنها که مغازه دارند که جا دارد جلوی این نوع از اسراف گرفته شود.

وی در پایان با آرزوی توفیق بیش از پیش برای تلاشگران صنعت برق در کلانشهر اهواز تاکید کرد: برق خدمت ارزنده ای است و امیدواریم با تلاش و جدیت هر چه تمام تر از سوی همه عزیزان توزیع شاهد استمرار خدمات رسانی گسترده به مردم شریف و ولایتمدار اهواز باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی