تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

حضور مدیرعامل برق اهواز در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا

کد خبر: ۱۲۰۷۸۵
۲۲:۲۰ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۰

حضور مدیرعامل برق اهواز در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا

دیدارنیوز خوزستان:در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی امروز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه، آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدای اهواز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز و جمعی از مسئولان استان، مردم و خانواده شهدا در اهواز برگزار شد.

در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی امروز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه، آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدای اهواز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز و جمعی از مسئولان استان، مردم و خانواده شهدا در اهواز برگزار شد.

به گزارش دیدارنیوز خوزستان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز در این مراسم مهندس عبدالحمید عباس شیاری همراه با دیگر مسئولین استانی با غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان های والای انقلاب، به مقام شامخ شهدای انقلاب و دفاع مقدس، ادای احترام کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی