تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

گل‌محمدی: قوی‌تر برمی‌گردیم!

بحران استعفای یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، شب گذشته (دوشنبه) به پایان رسید و او در یک استوری اینستاگرامی، اعلام کرد به باشگاه برخواهد گشت. گل‌محمدی در این استوری، با قرار دادن لوگوی باشگاه پرسپولیس نوشت: «قوی‌تر برمی‌گردیم».

کد خبر: ۱۲۰۵۵۰
۰۸:۰۳ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

گل‌محمدی

دیدارنیوز: یحیی گل‌محمدی با انتشاری پستی اینستاگرامی، اعلام کرد به پرسپولیس برمی‌گردد. مسئولان باشگاه، به او قول حل مشکلات را داده‌اند.

بحران استعفای یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، شب گذشته (دوشنبه) به پایان رسید و او در یک استوری اینستاگرامی، اعلام کرد به باشگاه برخواهد گشت. گل‌محمدی در این استوری، با قرار دادن لوگوی باشگاه پرسپولیس نوشت: «قوی‌تر برمی‌گردیم».

سرمربی پرسپولس، چند روز قبل در اعتراض به شرایط باشگاه استعفا کرد. اعتصاب بازیکنان، شرایط بد مالی باشگاه و حضور کمرنگ در نقل و انتقالات، عوامل نارضایتی گل‌محمدی بودند. رضا درویش مدیرعامل تازه سرخپوشان، در این مدت تلاش زیادی برای بازگرداندن گل‌محمدی انجام داد. گل‌محمدی، سه شرط برای بازگشت به پرسپولیس داشت. سه شرطی که بخشی از آن‌ها، برآورده شده‌اند.

یحیی گل‌محمدی اعلام کرده بود باید مشکل زمین تمرین پرسپولیس حل شود، بازیکنان مد نظرش خریداری شوند و پرداختی بازیکنان هم به ۵۰ درصد برسد. مشکل زمین تمرین، حل شده است. درویش با زمین تازه‌ای قرارداد بسته و قبل از پایان همین هفته، پرسپولیسی‌ها می‌توانند به زمین تمرین جدیدشان بروند. پرداختی بازیکنان هم بیشتر شده، اما هنوز به رقم مد نظر گل‌محمدی و بازیکنان نرسیده است. با پرداختی‌های جدید، رقم دریافتی سرخپوشان ۳۵ درصد می‌شود. باشگاه قول داده پاداش‌ها را هم پرداخت کند و با زمان‌بندی دقیق، رقم باقی مانده هم پرداخت شود.

دغدغه دیگر گل‌محمدی، حضور پررنگ پرسپولیس در نقل و انتقالات بود. پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شده و باشگاه، می‌تواند گزینه‌های مورد نظر یحیی را خریداری کند. البته گزینه‌های لیگ برتری گل‌محمدی، با باشگاه‌های‌شان قرارداد دارند و جذب آن‌ها کار سختی خواهد بود. رامین رضاییان اما، با پرسپولیس پای میز مذاکره نشسته و با ورود او، جابجایی مهدی شیری با یک بازیکن فولاد هم آسان‌تر می‌شود. گل‌محمدی هنوز، به همه خواسته‌هایش نرسیده است، اما قدم‌های باشگاه برای حل مشکلات، باعث شده او به قول‌های مدیرعامل تازه وارد این تیم اعتماد کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی