تیتر امروز

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...

حضور فعال شرکت ملی حفاری ایران در نمایشگاه صنعت نفت اهواز ۱۴۰۰

با هدف تقویت زمینه‌های همکاری و هم افزایی بیشتر با سازندگان و صنعتگران داخلی، شرکت ملی حفاری ایران در نمایشگاه صنعت نفت اهواز ۱۴۰۰ حضوری فعال خواهد داشت.

کد خبر: ۱۲۰۵۰۶
۱۴:۰۱ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: نمایشگاه از سوی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان با مشارکت بیش از ۲۰۰ شرکت سازنده قطعات و تجهیزات صنعت نفت و شرکت‌های ملی مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری و نفت و گاز اروندان، مهندسی توسعه نفت از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ بهمن ماه در اهواز برگزار می‌شود.

جهانبخش راهداری رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این باره توضیح داد: برگزاری این رویداد صنعتی سابقه نزدیک به ۱۵ سال دارد که سال گذشته به دلیل شیوع کرونا محقق نشد و نمایشگاه ۱۴۰۰ نیز با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این نمایشگاه ۸۶ واحد دانش بنیان، ۱۵۳ واحد سازنده، ۲۰ واحد خدمات فنی و ۲۷ واحد تأمین کننده کالا و مواد مشارکت دارند و با احتساب شرکت‌های نفتی و گروه مپنا بالغ ۲۰۰ واحد می‌گردند که از مجموع شرکت کنندگان ۵۲ شرکت از استان خوزستان هستند.

راهداری با بیان اینکه در این نمایشگاه چند کارگاه (پنل) تخصصی با همکاری شرکت‌های زیر مجموعه صنعت نفت تشکیل می‌شود، افزود: رونمایی از دو تجهیز کاربردی در صنعت نفت و حفاری، شماری از قطعات که برای اولین بار بومی سازی شده و تعدادی قطعات برای پیشنهاد ساخت در برنامه این شرکت قرار دارد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران با استقبال از تقویت فرصت ها، تعامل و همکاری با سازندگان، تولید کنندگان و مراکز دانش بنیان و همچنین همیاری بین بخشی با شرکت‌های زیر محموعه شرکت ملی نفت ایران، اظهار کرد: در نمایشگاه صنعت نفت اهواز ۱۴۰۰ چند توافقنامه میان این شرکت با شرکت‌های نفتی از جمله نفت خزر و پتروایران امضاء و مبادله می‌گردد.

وی گفت: همچنین رایزنی و تبادل نظر با چهار دانشگاه، پارک علم و فناوری و مراکز پژوهشی برای عقد قرارداد همکاری‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی در جریان است که اسناد آن در نمایشگاه مبادله خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی