تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

پتروشیمی شیمی بافت در رتبه ۱۸۴ شرکت های برتر کشور قرار گرفت

شرکت پتروشیمی شیمی بافت موفق شد رتبه یکصد و هشتاد و چهارمین شرکت را در بین ۵۰۰ شرکت برتر سال مالی ۹۹ کسب نماید.

کد خبر: ۱۲۰۳۸۵
۱۳:۵۵ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۰

پتروشیمی شیمی بافت در رتبه ۱۸۴ شرکت های برتر کشور قرار گرفت

به گزارش دیدارنیوز خوزستان به نقل از روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، بیست و چهارمین همایش صد شرکت برتر ایران با برنامه‌ریزی سازمان مدیریت صنعتی و به‌منظور معرفی شرکت ها و بنگاه‌های اقتصادی برتر کشور برگزار شد و این شرکت از حیث شاخص فروش کل در سال مالی ۹۹ توانست با ثبت رقم ۱۲۵۹۸ میلیارد ریال در فهرست ۵۰۰ شرکت برتر ایران IMI-100 در جایگاه ۱۰۰ شرکت برتر دوم قرار بگیرد.

براساس این گزارش شرکت پتروشیمی شیمی بافت بعنوان تولید کننده MTBE و MEK به منظور توسعه فعالیت‌های خود در صنعت پتروشیمی با بکارگیری تدابیر موثر و استراتژی های راهبردی مدیران ارشد و تلاش همه جانبه کلیه عوامل و کارکنان پرتلاش این مجموعه در سال های اخیر، توانسته علاوه بر تأمین تقاضای مورد نیاز بازار های هدف، سیر صعودی خود را نیز حفظ نماید.

گفتنی است این رتبه بندی هر ساله بر اساس میزان فروش و عملکرد مالی شرکت ها و موسسات تجاري و با استناد به صورت‌های مالی تائید شده و ارزش افزوده، میزان دارایی و اشتغالزایی، سودآوری و ارزش بازار انجام می‌گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی