تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

ترامپ: حمله کنندگان به کنگره را خواهم بخشید

دونالد ترامپ در اظهاراتی در یک راهپیمایی در تگزاس وعده داده است که اگر در رقابت‌های انتخاباتی شرکت کرده و به پیروزی برسد، افرادی را که در یورش مرگبار کنگره نقش و حضور داشته‌اند، مورد عفو و بخشش قرار خواهد داد.

کد خبر: ۱۲۰۳۵۴
۱۰:۴۳ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۰

کنگره آمریکا

دیدارنیوز: رئیس جمهور پیشین آمریکا وعده داده است که در صورت پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری، آشوبگرانی را که در یورش مرگبار ۶ ژانویه به ساختمان کنگره نقش داشتند عفو خواهد کرد.

در حالی که کمیته ویژه مجلس نمایندگان آمریکا همچنان در حال تحقیق درباره پرونده جنجالی یورش مرگبار طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره در روز ۶ ژانویه سال ۲۰۲۱ است، دونالد ترامپ در اظهاراتی در یک راهپیمایی در تگزاس وعده داده است که اگر در رقابت‌های انتخاباتی شرکت کرده و به پیروزی برسد، افرادی را که در این یورش مرگبار نقش و حضور داشته‌اند، مورد عفو و بخشش قرار خواهد داد.

ترامپ تاکنون به طور رسمی اعلام نکرده است که آیا در رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۴ شرکت خواهد کرد یا نه. ترامپ در انتخابات جنجالی ۲۰۲۰ در برابر جو بایدن نامزد دموکرات شکست خورد، ولی تاکنون حاضر به پذیرش شکست نشده و مطالب زیادی را درباره تقلب و کلاهبرداری در انتخابات مطرح کرده است.

ترامپ در این باره گفت: کار دیگری که انجام خواهد داد و افراد زیادی از من درباره آن سئوال کرده‌اند این است که اگر در انتخابات شرکت کنم و پیروز شوم، با کسانی که در حوادث ۶ ژانویه شرکت داشتند، منصفانه و عادلانه رفتار خواهم کرد و اگر نیاز به بخشش داشته باشند، آن‌ها را عفو خواهم کرد.

در ۶ ژانویه ۲۰۲۱ طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا در واشنگتن تجمع کردند تا در حمایت از وی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ این کشور اعتراض کنند. تجمع حامیان ترامپ به مقابل کنگره کشیده شد و با یورش معترضان به داخل کنگره درگیری و خشونت میان طرفداران ترامپ و نیرو‌های امنیتی به اوج رسید و چندین ساختمان کنگره تخلیه شد. همچنین این حادثه چند کشته و مجروح برجای گذاشت.

کمیته تحقیق مجلس نمایندگان آمریکا تاکنون تعدادی از مقام‌های ارشد دولت ترامپ را برای ادای توضیحات درباره یورش مرگبار به ساختمان کنگره، احضار کرده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی