تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
سرپرست علوم پزشکی اهواز عنوان کرد

افزایش ۲۰۸ درصدی ابتلا به کرونا در خوزستان / رعایت نشود، موارد مرگ افزایش می‌یابد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به روند سریع و پیش‌رونده بیماری گفت: اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود و مراجعات و بستری بیماران بدحال به موقع انجام نشود، قطعا شاهد افزایش موارد مرگ خواهیم بود.

کد خبر: ۱۲۰۲۸۱
۱۴:۱۶ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۰

افزایش ۲۰۸ درصدی ابتلا به کرونا در خوزستان / رعایت نشود، موارد مرگ افزایش می‌یابد

 دیدارنیوز خوزستان:دکتر محمدحسین سرمست در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۹ بهمن‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه روند افزایش بیماری در ایران و به تبع آن در خوزستان بسیار سریع پیش‌رونده است، باید تصمیمات در خور و شایسته‌ای اتخاذ شود.

وی افزود: اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود و مراجعات و بستری بیماران بدحال به موقع انجام نشود، قطعا شاهد افزایش موارد مرگ خواهیم بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه در استان خوزستان میزان مراجعات و موارد بستری در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن دو برابر و در برخی نقاط بیش از دو برابر شده است، گفت: در هفته گذشته موارد ابتلا به کرونا ۲۰۸ درصد و موارد بستری ۲۰۴ درصد افزایش داشته است. موارد مرگ نیز نسبت به هفته قبل از آن تغییری نکرده است.

وی افزود: در این شرایط، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت نکات بهداشتی باید توسط آحاد مردم رعایت شود. برای تزریق واکسن نیز هنوز دیر نشده است.

سرمست با بیان اینکه ظرفیت بیمارستان رازی در حال تکمیل است، تصریح کرد: در شرایط کنونی آمادگی بهداشت برای اجرای طرح شهید سلیمانی، توسعه تخت‌های بیمارستانی، تجهیز بیمارستان‌ها و آمادگی پرسنل بسیار اهمیت دارد و باید در این موارد آمادگی‌های لازم را داشته باشیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تاکید بر استفاده از تجارب پیک‌های قبلی بیان کرد: امیدواریم با استفاده از این تجارب و همچنین تجربه مردم در پیک‌های قبلی در مورد حفاظت از خود، مردم کمترین آسیب را ببینند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی