تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

در گفتگوی وزرای خارجه ایران و جمهوری آذربایجان چه گذشت؟

جیحون بایرامف وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان در صفحه توییترش نوشت: در گفت‌وگویی تلفنی با حسین امیر عبداللهیان همکارم از ایران، درباره دستور کار همکاری دوجانبه گفتگو کردیم.

کد خبر: ۱۲۰۲۶۱
۱۳:۰۵ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۰

ایران

دیدارنیوز: وزیر امور خارجه آذربایجان در گزارشی توییتری تاکید کرد که گفت‌وگوی تلفنی اخیرش با وزیر امور خارجه ایران حول محور توسعه روابط دوجانبه تهران-باکو بوده است.

جیحون بایرامف وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان درباره گفت‌وگوی اخیرش با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان درباره روابط دوجانبه تهران-باکو، در صفحه توییترش نوشت: "در گفت‌وگویی تلفنی با حسین امیر عبداللهیان همکارم از ایران، درباره دستور کار همکاری دوجانبه گفتگو کردیم و با قدردانی از [رخ‌داد‌هایی همچون]سفر‌های متقابل مقامات دو کشور که اخیرا انجام شد، بر توسعه روابط تاکید کردیم. "

وزرای امور خارجه ایران و جمهوری آذربایجان روز گذشته گفت‌وگویی تلفنی درباره توسعه همکاری‌های دوجانبه و تحولات منطقه داشتند.

امیر عبداللهیان در این گفتگو با اشاره به توافقات و پروژه‌های عمرانی مشترک میان دو کشور، همچنین سایر موافقتنامه‌های همکاری میان دو کشور، ضرورت پیگیری برای عملیاتی شدن هر چه زودتر این توافقات را خاطرنشان کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی