تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در واکنش به انتشار فیلم جنجالی

مدیرعامل مس کرمان: اهل جادوگری نیستیم!

پس از دیدار مس کرمان و پارس جنوبی جم، فیلمی از فرزاد حسین‌خانی سرمربی تیم مس منتشر شد که وارد زمین ورزشگاه تختی جم شده و به نظر می‌رسد ماده‌ای روی زمین می‌ریزد. این فیلم زمزمه‌های انجام کار‌های مربوط به جادوگری توسط سرمربی مس کرمان را مطرح کرد.

کد خبر: ۱۲۰۲۲۶
۱۰:۵۲ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۰

مدیرعامل مس کرمان

دیدارنیوز: مدیرعامل باشگاه مس کرمان، اتهام جادوگری به این باشگاه را شدیداً تکذیب کرد.

مس کرمان روز گذشته (جمعه) در چارچوب هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال، با نتیجه یک بر صفر مغلوب پارس جنوبی جم شد. پس از این بازی، فیلمی از فرزاد حسین‌خانی سرمربی تیم مس منتشر شد که وارد زمین ورزشگاه تختی جم شده و به نظر می‌رسد ماده‌ای روی زمین می‌ریزد. این فیلم زمزمه‌های انجام کار‌های مربوط به جادوگری توسط سرمربی مس کرمان را مطرح کرد.

محمد کهندل مدیرعامل باشگاه مس، در همین باره اظهار داشت: شنیدم که صفحه پخش زنده پارس جنوبی برای اولین بار چنین فیلمی را منتشر کرد که از مدیرعامل این باشگاه خیلی گلایه کردم. حسین‌خانی قبل از بازی به زمین رفت و روی آن قدم زد. پس وقتی مربیان وارد زمین می‌شوند و شرایط چمن را بررسی می‌کنند، همه آن‌ها جادوگر هستند؟ ما شکست خوردیم، اما به نظرم این صحبت‌ها زیبایی فوتبال را می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اتهام جادوگری به باشگاه مس کرمان اتفاقی بسیار زشتی بوده است، گفت: سرمربی ما در این بازی محروم بود و نمی‌توانست در حلقه بازیکنان ما حاضر شود. بازیکنان ما به او گفتند که زمین شرایط خوبی ندارد و حسین‌خانی برای بررسی چمن به زمین رفت. نوشته بودند که سرمربی مس کرمان محتویات یک بطری را روی زمین می‌ریزد که او بطری در دست ندارد. یک گوشی موبایل در دست راست حسین‌خانی است و او فقط دستش را تکان می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با بیان اینکه شبکه‌های ضدانقلاب با این فیلم به فوتبال ایران می‌تازند، خاطرنشان کرد: باشگاه مس کرمان اهل حاشیه و مسائلی، چون جادوگری نیست، اما اگر یک سرمربی به دنبال ریختن مایع باشد، خودش این کار را می‌کند؟ سرمربی می‌تواند مایع را به یکی از اعضای کادر تدارکات بدهد تا او روی زمین بریزد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی