تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

۱۰ شهر خوزستان در وضعیت زرد قرار گرفتند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: مطابق جدیدترین رنگبندی شیوع کرونا در استان خوزستان ۱۰ شهر شامل اهواز، کارون، هویزه، شوش، دزفول، مسجدسلیمان، رامهرمز، امیدیه، آغاجری و بهبهان در وضعیت زرد قرار گرفتند

کد خبر: ۱۲۰۱۸۵
۱۰:۴۰ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: محمدحسین سرمست، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: مطابق جدیدترین رنگبندی شیوع کرونا در استان خوزستان ۱۰ شهر شامل اهواز، کارون، هویزه، شوش، دزفول، مسجدسلیمان، رامهرمز، امیدیه، آغاجری و بهبهان در وضعیت زرد قرار گرفتند و بقیه شهر‌ها در وضعیت آبی میباشند.

وی افزود: در پی انتشار سریع و گسترده سوش امیکرون، کشور و خوزستان درگیر موج جدید بیماری کرونا شده اند که ضروریست برای مهار و مقابله با آن تمهیدات ویژه اندیشیده شود.

سرمست در پایان با درخواست از مردم جهت مراقبت و هوشیاری نسبت به وضعیت خطرناک کرونا گفت: از همه هم استانی‌ها درخواست داریم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بویژه تزریق دز سوم واکسن را با جدیت دنبال کنند. ضمن استفاده اصولی و درست از ماسک، از هرگونه تردد، مسافرت و تجمع غیرضروری خودداری نمایند و هرگونه علائم شبه سرماخوردگی را نشانه امیکرون بدانند و ضمن شروع درمان، خود را قرنطینه و برای جلوگیری از انتقال بیماری به دیگران، ارتباطات خود را به شدت محدود نمایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی