تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان خبرداد؛

آبرسانی به ۹۰۴ روستا در دهه فجر

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان از آبرسانی به ۹۰۴ روستا در دهه فجر با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان خبرداد.

کد خبر: ۱۲۰۱۴۹
۱۶:۵۳ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۰

آبرسانی به ۹۰۴ روستا در دهه فجر


به گزارش دیدار نیوز خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد در گفت‌وگو با دیدار نیوز با اشاره به در پیش رو بودن دهه مبارک فجر اظهار کرد: دولتمردان در حال تلاش هستند تا پروژه‌ها و زحماتشان در دهه مبارک فجر به ثمر بنشیند و ما نیز سعی می‌کنیم پروژه‌هایی در بحث آبرسانی و فاضلاب را تکمیل و برای گشایش به دهه فجر برسانیم‌.

وی افزود: در دهه مبارک فجر سال جاری طرح آبرسانی به ۹۰۴ روستای خوزستان که با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان اجرا شده است به بهره برداری می رسد.

کرمی نژاد ادامه داد: همچنین عملیات آبرسانی به ۲۴۶ روستا از محل اعتبارات محرومیت زدایی و شرکت آبفا به زودی آغاز می شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه اعتبارات خوبی رسیده یا قرار است اختصاص داده شود و در طرحی یک قرارگاه به نام امام حسن مجتبی(ع) برای این برخی پروژه‌ها در نظر گرفته شده که با پشتیبانی و حمایت مجلس تشکیل شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان عنوان کرد: بحث محرومیت زدایی روستاها در پنج محور در حال پیگیری است که از یکی از این موارد محوریت آب روستاها بوده که سهم ما در این طرح یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است و اعلام کردیم یک‌هزار و ۱۸۸ روستا را تحت پوشش خود قرار می دهیم که قرارداد آن با گروه‌های جهادی انعقاد شده است.

وی با اشاره به آخرین اقدامات در خصوص فاضلاب اهواز بیان کرد: کار فاضلاب ۵۱۰ خیابان در اهواز به پایان رسیده و حدود ۶۲۰ خیابان نیز در برنامه کاری ما قرار دارد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر فاضلاب ۱۴۷ خیابان در حال انجام بوده که از این تعداد ۶۰ خیابان را قرارگاه پیش می‌برد و مابقی پیمانکارانی هستند که برای شرکت آبفا کار می‌کنند.

کرمی نژاد با بیان اینکه برنامه ریزی کرده‌ایم تا سال جدید نقاط ریزشی را اصلاح کنیم، افزود: امید است که تا پایان سال این نقاط ریزشی را کاملا اصلاح کنیم و یکبار برای همیشه بحثی آبگرفتگی در اهواز را حل کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی