تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

۱۷۵ کیلوگرم مواد مخدر در یک خودرو

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۷۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان هفتکل خبر داد.

کد خبر: ۱۲۰۱۴۷
۱۳:۴۶ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی گفت: در اجرای رصد وکنترل عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر استان، با کار اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محدوده شهرستان"هفتکل" دریافت کردند که تیم‌های عملیاتی برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات خودروی سواری حامل مواد مخدر را شناسایی، با علایم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست داده که راننده خودرو با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزوده و متواری شد، مأموران پلیس خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات پلیسی با رعایت قانون به کارگیری سلاح آن را متوقف کردند.

سردار صالحی در ادامه با بیان اینکه در این عملیات ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر که یکی از متهمان بر اثر تیر اندازی زخمی شد، بیان داشت: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۷۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک موضوع در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی