تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...

صادقی: مجلس تا دو سه ماه آینده اخبار خوبی برای مردم خواهد داشت

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: غلبه آشکار تیم دیپلماسی ایران بر آمریکا و تصویب لایحه کنوانسیون CFT از جمله اخبار خوشحال‌کننده‌ چندماه اخیر بوده است. ان‌شاالله ظرف دو سه ماه آینده بتوانیم اخبار خوشحال کننده‌ دیگری برای مردم داشته باشیم.

کد خبر: ۱۲۰۱۲
۱۳:۵۴ - ۱۹ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمود صادقی نماینده مردم تهران در عین حال با بیان این‌که «اخبار آنقدر ناگوار است که اخبار خوب در اذهان باقی نمی‌مانند»، اظهار کرد: من فکر می‌کنم آن خبری که همه ملت را صرف نظر از جناح، گروه و طبقه‌های سیاسی خوشحال کرد، شگفتی‌آفرینی تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 بود. آن گلی که به مراکش زدیم، پنالتی رونالدو که توسط بیرانوند گرفته شد و گل مساوی انصاری‌فرد به پرتغال

وی در پاسخ به این سوال که خوشحال کننده‌ترین خبر در زمینه سیاسی  اجتماعی چه بود؟ نیز گفت: به نظر من خوشحال کننده‌ترین خبر در زمینه سیاسی نطق بسیار اثرگذار رئیس جمهور در نشست هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان ملل، غلبه آشکار تیم دیپلماسی ایران به آمریکا و مجموعا به رخ کشیدن انزوای آمریکا در سازمان ملل بود.

این عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به این‌که «مجلس و نمایندگان همیشه درگیر مشکلات و تحت فشار سیاسی – اقتصادی هستند تا اتفاقات خوب»، در مورد خوشحال کننده‌ترین خبری که در مجلس اتفاق افتاد، گفت: تصویب لایحه کنوانسیون CFT خبر بسیار خوبی بود که باعث خوشحالی ملت شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد و گفت: ان‌شاءالله در آینده با پشت سر گذاشتن عزت‌مندانه تحریم‌ها و هم افزایی دولت و مجلس ظرف دو سه ماه آینده بتوانیم اخبار خوشحال کننده‌ای برای مردم داشته باشیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی