تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

بازدید مشاور وزیر و مدیر کل HSE وزارت نفت از پتروشیمی شهید تندگویان

مدیر کل بهداشت ، ایمنی و محیط زیست وزارت نفت از پتروشیمی شهید تندگویان بازدید کرد

کد خبر: ۱۲۰۰۹۱
۱۲:۵۰ - ۰۶ بهمن ۱۴۰۰

بازدید مشاور وزیر و مدیر کل HSE وزارت نفت از پتروشیمی شهید تندگویان

به گزارش دیدارنیوز خوزستان به نقل از روابط عمومی واموربین الملل پتروشیمی شهید تندگویان، مظاهر انصاری مشاور وزیر و مدیر کل HSE وزارت نفت به همراه هیئت همراه از این شرکت بازدید کرد. در این برنامه که روز سه شنبه ۵ بهمن ماه انجا م شد مدیر پدافند غیر عامل وزارت نفت با همراهی داوود عمادی مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سید امید شهیدی نیا مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر و جمعی از مدیران بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی صنایع پتروشیمی و سازمان منطقه ویژه در پتروشیمی شهید تندگویان حضور یافته و با مدیرعامل و مسئولین این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این برنامه قاسمی شهری مدیرعامل شرکت توضیحاتی را در رابطه با روند اجرایی و پیشرفت پروژه‌های زیست محیطی و همچنین برنامه‌ها و اقدامات شرکت در راستای تداوم تولید و کاهش میزان ریسک و خطر در واحد‌های عملیاتی مجتمع ارائه نمود. وی در ادامه با اشاره به شرایط پساب خروجی از شرکت و اقدامات خوب صورت گرفته در راستای کاهش آلاینده‌ها گفت این شرکت به طور جدی در مسیر حرکت به سمت صنعت سبز گام بر می‌دارد..

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان همچنین با تاکید بر اهمیت HSE و مدیریت ایمنی فرآیند‌ها نقش آن‌ها را در راستای تداوم تولید، حفظ ایمنی و سلامت کارکنان و تجهیزات و صیانت از محیط زیست بسیار ضروری ارزیابی کرد و توانمند سازی و آموزش همگانی در زمینه‌های مختلف را از برنامه‌های مهم این شرکت عنوان نمود. در ادامه این برنامه مدیر پدافند غیرعامل وزارت نفت نیز ضمن اظهار رضایت از اقدامات خوب صورت گرفته در این شرکت از تلاش و زحمات کلیه کارکنان تقدیر و تشکر کرد..

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه سخنران دیگر این جلسه بود که طی سخنانی با اشاره به همکاری‌ها و تعاملات فیمابین سازمان وپتروشیمی شهید تندگویان، این شرکت را یکی از شرکت‌های همراه و همگام در زمینه اجرای برنامه‌های زیست محیطی و مسئولیت‌های اجتماعی معرفی نمود و بر همکاری گسترده‌تر در این زمینه‌ها تاکید کرد.

قابل ذکر است در این برنامه مهمانان از کارخانه‌های مختلف شرکت نیز بازدیدنموده وضمن آشنایی با فرآیند واحد‌ها از نزدیک در جریان برنامه‌ها و اقدامات زیست محیطی شرکت قرار گرفتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی