تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

رکوردشکنی «بایدن» در کاهش محبوبیت!

محبوبیت رئیس جمهور آمریکا در نظرسنجی‌های اخیر رو به کاهش است و حالا میزان آن به ۳۹ درصد رسیده است. به این ترتیب، محبوبیت جو بایدن در حالی که کاخ سفید در چندین جبهه مختلف با بحران مواجه است، بار دیگر رکورد شکست.

کد خبر: ۱۲۰۰۰۷
۱۵:۳۶ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۰

رئیس جهمور آمریکا

دیدارنیوز: وبگاه کنگره آمریکا نتایج نظرسنجی را منتشر کرد که حاکی از سقوط درجه رضایت از عملکرد رئیس جمهور این کشور به رقم ۳۹ درصد است.

به نقل از هیل، کاهش محبوبیت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حالی که کاخ سفید در چندین جبهه مختلف با بحران مواجه است، بار دیگر رکورد شکست.

طبق نظرسنجی انجام شده از سوی «هاروارد کپس/ هریس» که در اختیار «هیل» وبسایت کنگره آمریکا قرار گرفت، محبوبیت بایدن به رقم ۳۹ درجه سقوط کرده است. از میان همین مقدار اندک هم فقط ۱۸ درصد می‌گویند رضایت زیادی از عملکرد رئیس جمهور آمریکا دارند حال آنکه ۲۱ درصد باقی مانده عملکرد وی را تا حدی قابل قبول می‌بینند.

از سوی دیگر، شمار آن‌هایی که شدیداً یا به نوعی از عملکرد بایدن ناراضی هستند، رقم چشمگیر ۵۳ درصد است. با این اوصاف، در مقایسه با ماه نوامبر، درجه محبوبیت بایدن ۶ پله کاهش یافته است.

از مارس گذشته به این سو که نظرسنجی «هاروارد کپس/ هریس» آغاز شد، ۳۹ درصد کمترین رقمی است که در رابطه با محبوبیت بایدن ثبت شده است.

این نظرسنجی در حالی منتشر شده که کاخ سفید در حوزه‌های سیاست داخلی و خارجی با مشکلاتی مواجه است. تورم دغدغه اقتصادی مردم سراسر آمریکا است که بخشی از آن از پاندمی کرونا ناشی می‌شود. نرخ ابتلا به کووید ۱۹ نیز همچنان بالا است.

در مجلس سنا نیز، دموکرات‌ها از پیشبرد لوایحی مانند اصلاح حق رای بازمانده اند حال آنکه در عرصه سیاست خارجی هم، به ویژه در موضوع اوکراین، اختلاف‌هایی با روسیه وجود دارد که حل و فصل آن‌ها تا کنون به بن بست خورده است.

منبع: مهر
برچسب ها: جو بایدن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی