تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
بلینکن خبر داد

آمریکا به پیشنهادهای امنیتی مسکو پاسخ می‌دهد

وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که کشورش در این هفته پاسخ مکتوب به پیشنهاد‌های روسیه در زمینه ضمانت‌های امنیتی ارسال خواهد کرد.

کد خبر: ۱۱۹۹۶۸
۱۲:۲۱ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۰

آمریکا

دیدارنیوز: وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که واشنگتن طی روز‌های آینده به پیشنهاد‌های روسیه درباره ضمانت‌های امنیتی پاسخ مکتوب خواهد داد.

به نقل از نووستی، «آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که کشورش در این هفته پاسخ مکتوب به پیشنهاد‌های روسیه در زمینه ضمانت‌های امنیتی ارسال خواهد کرد.

بلینکن افزود: «مقام‌های آمریکایی در این هفته پاسخ‌های کتبی خود را به پیشنهادات روسیه برای تضمین‌های امنیتی ارسال خواهند کرد و پس از آن منتظر پاسخ مسکو به آن‌ها خواهند بود».

وی گفت: «من پیش‌بینی می‌کنم که در این هفته اسناد خود را با روسیه به اشتراک بگذاریم و احتمالا ناتو نیز همین کار را انجام دهد. سپس خواهیم دید که روسیه چه واکنشی نشان خواهد داد، آیا مبنایی برای ادامه گفتگو می‌بیند و به مسیر دیپلماسی که قطعا (برای ما) مسیر ترجیحی است، ادامه می‌دهد یا خیر».

روسیه در هفدهم دسامبر گذشته دو پیش‌نویس درباره ضمانت‌های امنیتی مورد انتظار مسکو از واشنگتن و ناتو را منتشر کرد.

منبع: ایلنا
برچسب ها: بلینکن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی