تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

اورامان در محاصره برف و خاموشی؛ نبود امکان برای کمک‌رسانی هوایی و زمینی

ارسال امداد‌های هوایی جمعیت هلال احمر استان کردستان برای کمک به اورامان که هنوز در محاصر برف و خاموشی به سر می‌برد، به دلیل شرایط نا مساعد جوی ناموفق ماند.

کد خبر: ۱۱۹۸۸۰
۱۳:۴۳ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۰

اورامان در محاصره برف و خاموشی

دیدارنیوز ـ به دنبال بارش برف و کولاک شدید در استان کردستان، محور‌های مواصلاتی منطقه اورامان از توابع شهرستان سروآباد مدت ۵ روز است که هنوز بازگشایی نشده و کمک رسانی به این منطقه به دلیل شرایط نا مساعد جوی هم از طریق هوایی و هم از طریق زمینی نا موفق بوده است.

طی اطلاعات به دست آمده، علاوه بر محور‌های مواصلاتی، برق و خدمات مخابرات در اورامان نیز قطع است و مردم این منطقه در شرایط سختی به سر می‌برند.

پیام جلالی در گفتگو اظهار کرد: در ادامه امدارسانی به روستا‌های محاصره در برف، واحد امداد هوایی هلال احمر استان طی روز گذشته و در یک عملیات دو ساعته امداد رسانی به روستا‌های مسدود شهرستان‌های بانه و سقز را انجام داد که متاسفانه به دلیل شرایط جوی و وزش شدید باد امکان امدادرسانی به دو روستای مسدود در بانه مقدور نشد.

وی با اعلام اینکه امداد رسانی به سایر روستا‌ها با موفقیت صورت گرفت، افزود: امید است با مساعد شدن شرایط چوی بتوان به روستا‌های گرفتار در برف هم امداد ر سانی کرد و یا در نهایت از طریق مسیر‌های زمینی امدادرسانی انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از بسته شدن مسیر‌های ارتباطی روستا‌های اورامان طی چند روز اخیر خبر داد و عنوان کرد: فرماندار سروآباد و مردم منطقه درخواست کمک و رساندن اقلام ضروری به این شهر را دارند که متاسفانه به دلیل شرایط جوی نا مساعد این امر صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: امید است شرایط جوی و وزش باد اجازه عملیات را بدهد تا بتوان خدمات هلال احمر را به شهروندان اورامان انتقال داد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی