تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۱۱/۰۳

با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۳ بهمن ماه در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد.

کد خبر: ۱۱۹۷۲۲
۱۲:۵۸ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰

هواشناسی امروز

دیدارنیوز ـ بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی از امروز ۳ بهمن ماه تا سه شنبه در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام حاکم می‌شود که در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج، اراک و اصفهان موجب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

دوشنبه و سه شنبه در ارتفاعات آذربایجان غربی بارش پراکنده دور از انتظار نیست. با گذر متناوب امواج تراز میائی جو از غرب کشور بعدازظهر چهارشنبه در نوار غربی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

پنجشنبه در چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب اصفهان، غرب کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش بارش برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود همچنین در سایر مناطق شمال غرب، غرب و دامنه‌های جنوبی البرز بارش پراکنده و موقتی و وزش باد رخ می‌دهد.

به نقل از سازمان هواشناسی ایران، از امروز تا چهارشنبه در شمال غرب و غرب کشور ماندگاری هوای سرد و در سایر مناطق کشور افزایش تدریجی ۴ تا ۸ درجه‌ای دما به‌ویژه در نیمه شمالی پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا صاف و غبارآلود با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی سه شنبه صاف و غبارآلود با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا بندرعباس با دمای ۱۹ و ۲۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و ارومیه با دمای ۲- و صفر درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: فرادید
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی