تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ضرورت حضور مسئولان در جلسات ستاد کرونا

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: مسئولان ادارات این شهرستان موظف به حضور در جلسات هفتگی ستاد مقابله با کرونا هستند.

کد خبر: ۱۱۹۸۴۴
۱۱:۱۴ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: متأسفانه روند حضور مسئولان شهرستان در جلسات ستاد کرونا کمرنگ شده است و مسئولان شهرستان موظف به حضور در این جلسات هفتگی هستند.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا، خاطرنشان کرد: با توجه به روند افزایشی ابتلا به سویه اُمیکرون، شرایط شهرستان به تبع استان به زرد تغییر رنگ داده و از وضعیت آبی خارج شده است.

بندری ادامه داد: تجربیات گذشته نشان می‌دهد که در آستانه یک پیک بزرگ قرار داریم و اسفندماه امسال شاهد پیک ششم کرونا خواهیم بود، بنابراین شیوه‌نامه‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی باید به صورت کامل و دقیق و با جدیت اعمال و اجرا شود.

وی همچنین به آخرین آمار واکسیناسیون در این شهرستان اشاره کرد و گفت: صنایع پتروشیمی و اداره کل بنادر و دریانوردی در دُز اول و دوم همکاری و انگیزه بسیار خوب و قابل تقدیری داشتند، اما در دُز سوم فاصله چشمگیری بین آمار وجود دارد.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر تصریح کرد: باید برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا نیز اهتمام لازم وجود داشته باشد و فاصله بین آمار‌های موجود کاهش پیدا کند، چرا که در صورت عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و بی‌توجهی به واکسیناسیون در ایام منتهی به نوروز با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

بندری همچنین با اشاره به شیوع بیماری تب دانگی، اظهار کرد: تب دانگی بیماری جدی و خطرناکی است که توسط پشه آئدس منتقل می‌شود و زنگ خطر شیوع این بیماری در سواحل خلیج فارس به صدا در آمده است.

وی در پایان یادآور شد: خوشبختانه اداره کل بنادر و دریانوردی با همکاری شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری، اقدامات بسیار خوبی برای جلوگیری از شیوع این بیماری انجام داده و تاکنون این نوع پشه و بیماری در شهرستان مشاهده نشده است و این پیشگیری‌ها همچنان باید ادامه داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی