تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ثبت نام رایگان بیمه مناطق حاشیه نشین در خانه‌های هلال و بهزیستی

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: ثبت نام ساکنان مناطق حاشیه نشین استان در خانه‌های هلال و بهزیستی به صورت رایگان انجام می‌شود.

کد خبر: ۱۱۹۷۹۱
۰۷:۵۰ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: رضا نجاتی معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در جهت رسیدگی به موضوع درمان مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین کشور و استان گفت: در همین راستا تفاهم نامه‌ای میان وزارت کشور و بیمه سلامت به امضا و این موضوع نیز به استان ابلاغ ثبت نام رایگان بیمه مناطق حاشیه نشین در خانه‌های هلال و بهزیستی ابلاغ شد.

وی افزود: این طرح بیمه درمان در ۱۲۳ منطقه کم برخوردار استان از ۱۲ بهمن ماه، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن آغاز خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان بیان کرد: ساکنان عزیز در این مناطق می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی خود به خانه‌های هلال و بهزیستی مراجعه و به صورت رایگان ثبت نام و از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

برچسب ها: بیمه عشایر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی