تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

برگزاری آئین بزرگداشت مقام زن و روز مادر در نفت و گاز مارون

آئین بزرگداشت مقام زن و روز مادر به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) به همت پایگاه مقاومت بسیج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و امور منشیگری شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون یکشنبه 3 بهمن در سالن همایش این شرکت برگزار شد.

کد خبر: ۱۱۹۷۸۴
۱۹:۲۷ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰

برگزاری آئین بزرگداشت مقام زن و روز مادر در نفت و گاز مارون

به گزارش  دیدارنیوز خوزستان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مدیر عامل این شرکت در حاشیه مراسم مذکور  ضمن تقدیر از تلاش های  بانوان شاغل در شرکت و تبریک این ایام گفت: نقش غیر قابل انکار بانوان در راهبری فرایند تولید و اهتمام آنان نسبت به تحقق اهداف سازمان امری غرور آفرین است و خوشبختانه  امروز فرصتی پیش آمد تا بتوانیم به مقام شامخ بانوان ادای احترام کنیم.

مهندس حمید کاویان افزود: حضرت فاطمه (س) الگوی کامل و برجسته ی زنان مسلمان به ویژه زنان ایران است و این برکت و نعمتی می باشد که ایزد متعال بر انسانها ارزانی داشته، بنابراین بانوان گرانقدر باید این فرصت را مغتنم شمرده و در مسیر این بزرگ بانوی تاریخ گام بردارند.

حجت الاسلام جوانمرد زاده، امام جماعت شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نیز با استناد به روایات اهل بیت(ع)، کانون خانواده را کانون فضائل معرفی کرد و زن را محور این کانون برشمرد به طوری که آموزه های خانواده در جامعه  نمود پیدا کرده و این یعنی زنان و مادران، بزرگترین محور ایجاد فضائل در نسل های بشری می باشند.
در پایان از سرپرست امور منشیگری شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون و سایر بانوان شاغل در این شرکت تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی