تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

AFC هند را حذف کرد؛ تک امتیاز تیم ملی فوتبال زنان ایران پرید

با ابتلای بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان هند به کرونا و عدم حضور این تیم در بازی مقابله چین تایپه، AFC این تیم را از مسابقات حذف کرد. به این ترتیب تک امتیاز به دست آمده از این بازی برای تیم ملی زنان ایران هم حذف شد. اما تیم ملی ایران می‌تواند با یک پیروزی مقابل چین تایپه راهی مرحله بعد شود

کد خبر: ۱۱۹۷۸۱
۱۸:۴۴ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰

هند حذف شد؛ تک امتیاز تیم ملی فوتبال بانوان پرید

دیدارنیوز: در حالی‌که قرار بود از ساعت ۱۷:۳۰ و بعد از برگزاری دوئل زنان فوتبال ایران و چین، دومین مسابقه گروه اول رقابت‌ها در هفته دوم جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا میان تیم‌های هند و چین‌تایپه برگزار شود، اما شیوع گسترده پاندمی کرونا در اردوی هندی‌ها باعث لغو این مسابقه شد.

 در شرایطی که تیم فوتبال زنان چین تایپه در حال گرم کردن خود در ورزشگاه دی پاتیل است و داوران هم مشغول آماده کردن خود برای این مسابقه بودند، اما کاروان تیم ملی فوتبال زنان هند عازم ورزشگاه نشد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا ورود کرده و تصمیم نهایی را درباره هندی‌ها بگیرد.

ابتلای ۱۳ نفر از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان هند باعث لغو مسابقه امروز شد، آن‌هم در شرایطی که هند میزبان رقابت‌هاست و این مسئله برای همگان سوال شده که چگونه این اتفاق در اردوی هندی‌ها رخ داده است.


سرانجام با ورود AFC، تصمیم نهایی برای این مسئله گرفته شد و مطابق ماده ۴.۱، تیم ملی فوتبال زنان هند از گردونه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا کنار گذاشته شد و علاوه بر آن با اعمال ماده ۶، جرایمی هم برای هندی‌ها به واسطه عدم رعایت پروتکل‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

پرونده هندی‌ها حالا با تصمیم AFC به کمیته‌های مربوطه ارجاع داده شده و جرایم دقیق برای آن‌ها به زودی از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص خواهد شد.

آن‌چه در این بین مهم است این‌که با حذف تیم ملی فوتبال زنان هند، بازی نخست این تیم با زنان فوتبال ایران هم باطل شد و جدول گروه اول رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا به سه تیم تقلیل پیدا کرد.

با این وصف حالا زنان فوتبال ایران چهارشنبه باید در مقابل چین تایپه به میدان بروند و پیروزی در این مسابقه می‌تواند صعود تاریخی فوتبال زنان ایران به مرحله حذفی را محقق سازد؛ فعلا زنان فوتبال ایران با انجام ۱ یک مسابقه و دریافت ۷ گل در بین ۳ تیم برتر، در جایگاه سوم هستند و نمی‌توانند به مرحله حذفی بروند و مسابقه چهارشنبه می‌تواند سرنوشت زنان فوتبال ایران را رقم بزند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی