تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
استاندار اردبیل

وضعیت شیوع کرونا و انتشار سویه جدید امیکرون شکننده است

استاندار اردبیل گفت: وضعیت شیوع کرونا و انتشار سویه جدید امیکرون شکننده است و باید به مراکز تجمیعی تزریق واکسن در اقصا نقاط استان افزوده شود.

کد خبر: ۱۱۹۷۷۴
۱۵:۴۸ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰

وضعیت شیوع کرونا و انتشار سویه جدید امیکرون شکننده است

دیدارنیوز ـ سید حامد عاملی در پنجاهمین جلسه قرارگاه شهید سلیمانی در سپاه حضرت عباس (ع) اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دریافت دز سوم واکسن و اعمال قرنطینه ۵ روزه با ورود سویه جدید امیکرون ضرورت دارد و باید با احساس مسئولیت بیشتر نسبت به این ویروس حساس باشیم.

وی با بیان اینکه پیک ششم در سراسر کشور به‌نوعی آغاز شده است، افزود: علی‌رغم اینکه میزان بستری‌ها و فوتی‌ها در بیمارستان‌ها کاهش‌یافته، اما طبق آمار ارائه شده میزان مراجعه سرپایی و تست مثبت افزایش دارد.

استاندار اردبیل بیان کرد: در سه هفته آتی فرمانداران در شهرستان‌ها جلسات قرارگاه شهید سلیمانی را هفتگی برگزار کنند و گزارش کمیته‌ها را بررسی و نسبت به رویکرد‌های مثبت و بازدارنده اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه ۹۰درصد تزریق واکسن در پیشگیری ویروس کووید ۱۹ تأثیرگذار است، تصریح کرد: اکیپ‌های سیار جهت تزریق گروهی در ادارات، کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و مدارس و دانشگاه‌ها راه‌اندازی شود تا گروه‌های هدف به‌راحتی بتوانند واکسن موردنیاز خود را دریافت کنند.

عاملی با بیان اینکه ۹۲درصد جمعیت استان دز اول واکسن را دریافت کرده‌اند، گفت: باید به اداره‌ها و زیرمجموعه ادارات، شعبات بانک‌ها نسبت به دریافت دز سوم ابلاغ شود تا مدیران این دستگاه از زیرمجموعه‌های خود مسئله را پیگیری کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی در نقاط مختلف به‌ویژه در پایانه‌های اتوبوس و فرودگاه‌ها جدی گرفته شود، بیان کرد: حوزه انتشار سویه جدید ویروس تحت عنوان امیکرون بسیار گسترده است و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی با اطلاع‌رسانی گسترده و شفاف‌سازی دقیق موردتوجه قرار گیرد و نسبت به تزریق دز سوم برای افراد حایز شرایط اقدام جدی شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی