تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

انجام ۱۴ عملیات آتش نشانی با تلاش آتش نشانان اهوازی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۴ عملیات اطفای حریق از سوی آتش نشانان خبر داد.

کد خبر: ۱۱۹۶۹۱
۱۰:۱۶ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: ابراهیم قنبری گفت: حریق ساختمان متروکه در منطقه بهارستان بلوار نارنجستان و حریق خودرو پژو ۴۰۵ ساعت هفت و ۴۲ دقیقه در منطقه امانیه به علت نشت گاز CNG توسط آتش نشانان مهار شد.

به گفته او عملیات‌های مهار حریق خودرو پراید ساعت ۹ و ۵۵ دقیقه در منطقه بوستان، تراس مسکونی ساعت ۱۳ و ۵۸ دقیقه درمنطقه کیان آباد خیابان ۱۸ غربی، منزل مسکونی ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در منطقه کیانپارس خیابان موحدین، حریق علوفه دامی ساعت ۱۶ و ۱۶ دقیقه در کوی سیاحی خیابان فجر با موفقیت توسط آتش نشانان انجام شد.

قنبری می گوید: حریق منزل مسکونی ساعت ۲۰ و ۴۲ دقیقه در کوی مندلی به علت واژگونی هیتر بر روی فرش مهار شد واژگونی خودرو پراید ساعت ۲۲ و ۹ دقیقه در مسیر برگشت جاده اهواز اندیمشک قبل از پلیس راه جدید منجر به مصدومیت راننده مرد و سرنشین زن ۳۵ ساله شد و آتش نشانان با ایمن سازی و ابزار نجات مصدومین را از اتاقک خودرو خارج و به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین اماکن مسکونی در خیابان زند نبش ادهم و زیتون کارمندی و عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع‌های مسکونی در مناطق ۲۴ متری خیابان خوانساری، کیانپارس و آسیاباد پنج شهروند را نجات دادند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی