تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

بیش از ۷ هزار نیروی عملیاتی برق در حال خدمت رسانی مستقیم هستند

ناوگان خودرویی اکیپ‌های عملیاتی نیازمند بروزرسانی براساس شرایط بحرانی است

کد خبر: ۱۱۹۶۳۸
۱۴:۲۶ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: مدیرکل مهندسی و راهبری شبکه برق شرکت توانیر با اشاره به شرایط جوی حاکم بر کشور گفت: در حال حاضر بیش از ۱۳۰۰ اکیپ عملیاتی، شامل افزون بر ۷ هزار نفر از پرسنل بخش اتفاقات و عملیات شرکت‌های برق در آمادگی کامل و به طور مستقیم در حال خدمت رسانی هستند.

مسعود صادقی، هم اکنون برق حدود ۸۰۰ مشترک در مناطق کوهستانی و سخت گذر ثلاث باباجانی و جوانرود قطع است، خاطرنشان کرد: دسترسی به شبکه‌های برق روستا‌های این منطقه به دلیل بسته بودن و یخ زدگی راه مواصلاتی، امکان پذیر نیست.

صادقی با بیان این که در کرمان نیز تنها یک روستا در منطقه ریگان به دلیل آب بردگی پل، امکان دسترسی اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع برق کرمان امکان پذیر نیست، یاداور شد: هم اکنون نیرو‌های عملیاتی توزیع برق سیستان و بلوچستان از منطقه‌ای دیگر که برای آن‌ها راه دسترسی وجود دارد، برای بازسازی شبکه تک روستای باقی مانده در آن منطقه حرکت کرده اند.

وی افزود: به دلیل بارش سنگین برف و سیلاب دربرخی مناطق مختلف کشور، خسارت‌های سنگینی به شبکه برق وارد شده است که در اولین فرصت ممکن باید نسبت به بهسازی، اصلاح و مرمت شبکه اقدام شود.

مدیرکل مهندسی و راهبری شبکه برق شرکت توانیرهمچنین با اشاره به این که ناوگان خودرویی و لجستیکی برق مناسب شرایط برفی و سیلابی در مناطق مختلف کشور نیست، گفت: به طور معمول در ماه‌های سرد و یا ابتدایی سال در بیشتر مناطق جنوب شرق و جنوبی کشور با سیلاب و در مناطق غرب کشور با بارش سنگین برف مواجه هستیم.

صادقی با بیان این که ناوگان خودرویی اکیپ‌های عملیاتی باید براساس شرایط روز و نیاز‌های کنونی تامین شود؛ خواستار صدور مجوز‌هایی برای شرکت‌های برق جهت خرید و استفاده از ناوگانی خودرویی بروز شد.

وی تاکید کرد: بروز بودن ناوگان خودرویی می‌تواند در خدمت رسانی به هموطنان در جوی نامساعد، تاثیرگذار باشد.

برچسب ها: برف برق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی