تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

«قهرمان» واجد شرایط اسکار بهترین فیلم شد

آکادمی اسکار فهرستی از ۲۷۶ فیلم واجد شرایط رقابت در شاخه بهترین فیلم نود و چهارمین دوره این جوایز سینمایی را منتشر کرد.

کد خبر: ۱۱۹۵۹۹
۱۲:۱۹ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۰

قهرمان واجد شرایط اسکار بهترین فیلم شد

دیدارنیوز ـ به نقل اسکرین، «قدرت سگ»، «تل ماسه»، «بلفاست»، «داستان وست‌ساید»، «پادشاه ریچارد»، «به بالا نگاه نکن»، «پیتزا لیکوریس»، «دختر گمشده»، «تیک، تیک ... بوم»، «تزاژدی مکبث»، «کوچه کابوس»، «ماشین منو بران»، «ریکاردوس بودن»، «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» و فیلم سینمایی «قهرمان» از جمله فیلم‌های حاضر در فهرست آثار واجد شرایط در شاخه بهترین فیلم نود و چهارمین دوره جوایز سینمایی اسکار هستند.

امسال قرار است ۱۰ فیلم به صورت قطعی به عنوان نامزد نهایی شاخه بهترین فیلم معرفی شوند، بر خلاف چند سال اخیر که این عدد بین ۵ تا ۱۰ فیلم متغیر بود.

همه این ۲۷۶ فیلم دارای معیار‌های واجد شرایط شامل نمایش در یک سینمای تجاری در یکی از شش منطقه شهری ایالات متحده از جمله لس آنجلس و پنج ناحیه شهر نیویورک بین ۱ مارس تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ بوده و حداقل به مدت هفت روز متوالی در این سینماها، سینما‌ها یا سینما-ماشین‌ها اکران شده‌اند.

فیلم سینمایی «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی از ۷ ژانویه به صورت محدود و از ۲۱ ژنویه (۱ بهمن) به صورت عمومی در سینما‌های آمریکا و همزمان در سامانه نمایش آنلاین آمازون اکران می‌شود.

این فیلم نماینده سینمای ایران در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی اسکار ۲۰۲۲ نیز هست و به فهرست نامزد‌های اولیه شامل ۱۵ فیلم نیز راه یافته است.

رای‌گیری نهایی برای معرفی نامزد‌های نهایی نود و چهارمین دوره جوایز سینمایی اسکار ۲۷ ژانویه (۷ بهمن) آغاز و اول فوریه (۱۲ بهمن) به پایان می‌رسد و نامزد‌های نهایی تمامی شاخه‌ها نیز روز ۸ فوریه (۱۹ بهمن) اعلام می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سینمای جهان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی