تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

برگزاری آزمون همکاری داوری، میانجگری و نیروی افتخاری شورای حل اختلاف در خوزستان

آزمون همکاری داوری، میانجگری و نیروی افتخاری شورای حل اختلاف همزمان با سراسر کشور در خوزستان برگزار شد.

کد خبر: ۱۱۹۵۴۸
۰۸:۰۵ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: در فرآیند این آزمون علیرضا باوی معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان به همراه صادق جعفری چگنی معاون قضایی و رئیس حفاظت و اطلاعات استان و سیدعلیرضا علوی رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در راستای نظارت بر نحوه برگزاری آزمون و به منظور بررسی کیغیت و کمیت برگزاری هر چه بهتر آزمون همکاری داوری، میانجگری و نیروی افتخاری شورای حل اختلاف در استان با حضور در محل برگزاری این آزمون، از نزدیک در جریان فرآیند برگزاری این آزمون قرار گرفتند و در ادامه با تعدادی از داوطلبان در خصوص برگزاری این آزمون به گفتگو پرداختند.

در ادامه این بازدید رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان ضمن قدردانی از عوامل برگزار کننده این آزمون بخصوص جهاد دانشگاهی استان، فرآینده برگزاری آزمون همکاری داوری، میانجگری و نیروی افتخاری شورای حل اختلاف در خوزستان را مطلوب دانست و اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور با حضور بیش یک هزار و ۵۰۵ نفر از داوطلبان مرد و زن، آزمون همکاری داوری، میانجگری و نیروی افتخاری شورای حل اختلاف در استان با بهره گیری از توانمندی و ظرفیت تمامی عوامل نظارتی و اجرایی و رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی به نحوه احسن برگزار گردید.

وی افزود: شرکت کنندگان پس از موفقیت و کسب حد نصاب امتیاز در این آزمون و پس از طی مراحل ارزیابی و گزینش، پروانه و مجوز داوری و میانجی گری دریافت خواهند کرد که امیدواریم این روند در کاهش ورودی پرونده به محاکم و همچنین تسریع در رسیدگی با کیفیت به پرونده‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد.

باوی خاطر نشان کرد: از سیاست‌های راهبردی و اثربخش سند تحول قضایی، استفاده بهینه از ظرفیت شورای حل اختلاف و ستاد مردمی صبر می‌باشد که این ۲ نهاد تاکنون در ایجاد صلح و سازش بسیاری از پرونده‌های نزاع و قتل، موفقیت‌های چشمگیری داشته و لازم است مورد حمایت و تقویت بیشتری قرار بگیرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی