تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

حضور مدیر شعب بانک توسعه تعاون در نشست هم اندیشی مدیران دستگاه های اجرایی خوزستان با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار شد

کد خبر: ۱۱۹۳۴۸
۱۶:۳۰ - ۲۸ دی ۱۴۰۰

حضور مدیر شعب بانک توسعه تعاون در نشست هم اندیشی مدیران دستگاه های اجرایی خوزستان با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار شد

 به گزارش دیدارنیوز خوزستان؛نشست تخصصی مدیران دستگاه های اجرایی خوزستان بویژه حوزه تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برگزار و در این جلسه از سوی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان خوزستان بر لزوم تمرکز حساب شرکتهای مستقر در استان خوزستان ، نزد بانکهای استان و همچنین به خصوص انتقال حساب شرکت‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله شرکت‌های شستا نزد بانک توسعه تعاون و مساعدت جهت افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون مطالبه گردید.
 
 جلسه فعالان اقتصادی شنبه ۲۵ دی‌ماه با حضور رئیس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس و فعالان این حوزه از جمله بانک توسعه تعاون برگزار شد.

این نشست با حضور علی رعیتی فرد "معاون روابط کار" و مهدی مسکنی "معاون تعاون" وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

در این نشست که در اتاق بازرگانی استان با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به منظور بررسی برای رفع مشکلات و معضلات استان خوزستان که در حیطه اختیار کمیسیون مذکور است، برگزار شد، معاون اقتصادی استاندار خوزستان، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی و برخی مدیران دستگاه های اجرایی استان نیز حضور داشتند.

در این جلسه هم اندیشی موضوع افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون و همچنین لزوم انتقال حساب‌های حدود ۲۰ شرکت‌ زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از جمله شرکت های شستا به بانک توسعه تعاون از طرف مدیریت شعب خوزستان مطرح تا گردش مالی این شرکت‌ها در استان انجام شده و عواید این گردش مالی نیز به مردم خوزستان برسد.

کرمی در این خصوص گفت: مصوبات متعددی در خصوص انتقال حساب شرکت‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی علی الخصوص شرکت‌های شستا به بانک توسعه تعاون وجود دارد که تا کنون محقق نشده و پیگیری این مصوبات ضروری به نظر می‌رسد.

وی در ادامه گفت: بانک توسعه تعاون با توجه به رسالتی که دارد و همچنین تسهیلات تکلیفی که در دستور کار دارد لازم است با افزایش سرمایه و همچنین انتقال این حساب‌ها، مورد حمایت قرار بگیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی