تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

واکسیناسیون سراسری فلج اطفال در افغانستان آغاز شد

با اعلام صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف)، قرار است در واکسیناسیون سراسری افغانستان ۹.۹ میلیون کودک واکسن فلج اطفال دریافت کنند.

کد خبر: ۱۱۹۳۳۶
۱۵:۳۳ - ۲۸ دی ۱۴۰۰

واکسیناسیون

دیدارنیوز: صندوق کودکان سازمان ملل با اعلام آغاز واکسیناسیون سراسری فلج اطفال در افغانستان افزود که در این دور قرار است بیش از ۹ میلیون کودک واکسینه شوند.

صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) در بیانیه‌ای اعلام کرد که روند واکسیناسیون سراسری فلج اطفال در افغانستان آغاز شده است و در این دور قرار است ۹.۹ میلیون کودک واکسن فلج اطفال دریافت کنند.

بیانیه می‌افزاید که این دور واکسیناسیون ۴ روزه خواهد بود و در مجموع برای سال ۲۰۲۲ دستکم ۵ دور تزریق واکسن فلج اطفال برنامه‌ریزی شده است.

مسئولان یونیسف همچنین تاکید می‌کنند با توجه به اینکه در سال گذشته میلادی کمترین موارد ثبت‌شده فلج اطفال در افغانستان ثبت شده، اکنون بهترین فرصت برای ریشه‌کن کردن این بیماری در افغانستان است.

«احمد المندهاری» مدیر منطقه‌ای شرق مدیترانه سازمان بهداشت جهانی چندی قبل در بیانیه‌ای گفته بود: فوریت طالبان برای ادامه واکسیناسیون فلج اطفال نشان دهنده تعهد مشترک برای حفظ نظام بهداشتی و شروع مجدد واکسیناسیون‌های ضروری برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری‌های قابل پیشگیری است.

«هرو لدوویک دیلیس» نماینده یونیسف در افغانستان نیز چندی قبل تاکید کرد که برای ازبین بردن کامل فلج اطفال باید همه کودکان افغان در سراسر این کشور واکسینه شوند.

منبع: تسنیم
برچسب ها: افغانستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی