تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
هادی ساعی اعلام کرد؛

وضعیت فدراسیون تکواندو این هفته مشخص می‌شود

رئیس جدید فدراسیون تکواندو اعلام کرد، وضعیت این فدراسیون درست می‌شود و مساله خاصی نیست و قرار است در این هفته تعیین تکلیف شود.

کد خبر: ۱۱۹۲۷۳
۱۱:۳۴ - ۲۸ دی ۱۴۰۰

فدراسیون تکواندو

دیدارنیوز: رییس فدراسیون تکواندو گفت: وضعیت فدراسیون این هفته تعیین تکلیف می‌شود.

هادی ساعی روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز برای تشییع ۲ شهید گمنام آمدیم، اما آنقدر نام آن‌ها بالا و ماندگار است که پهلوانان زیادی در مراسم شرکت کردند، چون اعتقاد داریم پهلوانان ما همین شهدا هستند که جان خود را در این راه گذاشتند.

وی افزود: قهرمانانی با سن پایین که همیشه ماندگار هستند. امروز به نام شهدای گمنام دفن می‌شوند، اما همین گمنامی باعث شده تا قهرمانان المپیک و جهان مقابل آن‌ها سر خم کنند.

رییس فدراسیون تکواندو عنوان کرد: وضعیت فدراسیون تکواندو ان شالله درست می‌شود و مساله خاصی نیست و قرار است در این هفته تعیین تکلیف شود.

وی یادآور شد: نمی‌دانم که مجمع فدراسیون تکواندو دوباره برگزار می‌شود یا خیر. باید از وزارت بپرسید و مراجع قضایی باید بگویند. من نمی‌توانم تصمیم گیری کنم.

منبع: ایرنا
برچسب ها: هادی ساعی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی