تیتر امروز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»
قسمت دوم از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»

در دومین قسمت از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز با شخصیت‌های تاریخی، علی شمس اردکانی ادامه ماجرای ارتباط خود با امام و رفت آمد چندباره از کویت به نوفل‌لوشاتو و بالعکس را تشریح کرد.
پیکر شهید رئیسی در حرم امام رضا آرام گرفت/ مزار رئیس‌جمهور +ویدیو
مراسم خاکسپاری رئیس‌جمهور و همراهان

پیکر شهید رئیسی در حرم امام رضا آرام گرفت/ مزار رئیس‌جمهور +ویدیو

پس از سانحه تلخ و شوکه‌کننده سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران که امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و همراهان در آن حضور داشتند، پیکر...
زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور
حاشیه‌های مراسم بدرقه پیکر مرحوم ابراهیم رئیسی؛ خیابان‌های فرعی منتهی به دانشگاه تهران

زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور

گزارش میدانی و حاشیه نویسی متفاوت خبرنگار دیدارنیوز از مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و دیگر جانباختگان سانحه بالگرد، را بخوانید.
به نقل از پایگاه خبری دیده‌بان ایران:

زیباکلام: با انتخاب لاریجانی به عنوان گزینه اصلاح‌طلبان، آبروی آن‌ها خواهد رفت

این تحلیلگر امور سیاسی با اشاره به اظهارات آقای عطریانفر مبنی بر معرفی علی لاریجانی به عنوان گزینه ریاست جمهوری بعدی اطلاح طلبان، اظهار کرد: معرفی آقای لاریجانی به عنوان گزینه ریاست جمهوری سال 1400 توسط اصلاح طلبان به معنی از بین بردن تتمه آبروی اصلاح طبان و زیر سوال بردن تمامی اقدامات و در واقع از بین رفتن آبروی آنهاست. به همین دلیل بنده به شدت با اظهارات و پیشنهاد آقای عطریانفر مخالف هستم.

کد خبر: ۱۱۹۲۱
۱۳:۵۶ - ۱۸ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - صبح امروز روزنامه آرمان طی نگارش گزارشی با عنوان چراغ سبز "اصلاحات" به لاریجانی نوشت: اصلاح طلبان برخلاف طیف هایی از جریـان اصولگرایی پذیرای آنانی هستند کـه تحقق خواست مـردم برایشان مهمتر از کسب کرسی‌های قدرت بـا زیرپا گذاشتن اخلاق هستند. برای آنها روحانی، ناطق نوری، لاریجانی در وهله اول به عنوان شخصیتهایی شناخته میشوند که در راستای منافـع ملی حرکت میکنند و سپس بـه رویکردهای سیاسی آنهـا توجه میکننـد
 
محمد عطریانفر عضو شـورای مرکزی حـزب کارگـزاران هم روز گذشته در پاسخ بـه این سـوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان کـه «ایـن احتمـال وجـود دارد کـه اگـر آقای لاریجانی برای کاندیداتوری تمایل نشان دهد، احزاب اصلاح طلب بـرای حمایت از او به یک اجماع برسند؟ به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اگـر دوستان اصلاح طلب بـه ایـن اجماع برسند همگی وظیفـه داریم تـا از آقـای لاریجانی حمایت کنیم. عطریانفر گفت که احتمال اینکه اصلاح طلبان دربـاره لاریجانی به اجماع برسـند محتمل اسـت.
 
اما درهمین خصوص صادق زیبا کلام، استاد دانشگاه و تحلیل گر امور سیاسی به خبرنگار دیده بان ایران می گوید: حمایت اصلاح طلبان در انتخابات سال گذشته از آقای روحانی، امروز به سرخوردگی و برباد رفتن آبرو و حیثت آن ها به ویژه در میان نسل جوان دهه 60 و 70  تبدیل شده است.
 
وی در ادامه با اشاره به اظهارات آقای عطریانفر مبنی بر معرفی آقای لاریجانی به عنوان گزینه ریاست جمهوری بعدی اصلاح طلبان، تصریح کرد: معرفی لاریجانی به عنوان گزینه مطلوب اصلاح طلبان به معنی از بین بردن تتمه آبروی آنها و زیر سوال بردن تمامی اقدامات و در واقع از بین رفتن آبروی آنهاست. به همین دلیل بنده به شدت با اظهارات و پیشنهاد آقای عطریانفر مخالف هستم.
 
این استاد دانشگاه همچنین خاطرنشان کرد: حتی در صورت صحت داشتن این اظهار نظر، طرح این موضوع با توجه به شرایط کنونی به معنای سرکوب شدن شدید و وسیع اصلاح طلبان از سوی مردم جامعه است. در واقع معرفی علی لاریجانی در شرایط  کنونی به معنی  پایان دادن هرچه سریع تر به شاخه اصلاح طلبی است با اره برقی است. شاخه ای که مدت هاست خود را با توسل به حربه های متفاوت برپا نگه داشته است.
 
زیبا کلام درپایان  افزود: به همین دلیل بنده به شدت با اظهارات و پیشنهاد آقای عطریانفر مخالف هستم بنابراین در شرایط فعلی لازم است ما اصلاح طلبان باید تمام هم و غم خود را در جهت بهبود وضعیت موجود به کاربگیریم  نه اینکه مدام  درحال توجیه وضعیتی باشیم که حاصل حمایت های اردیبشهت 96 بوده و یا اینکه وقت و انرژی خود را صرف گزینه های ریاست جمهوری 2 سال آینده کنیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی