تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.

حمایت علی دایی از تیم‌ملی بانوان +عکس

علی دایی، اسطوره فوتبال کشورمان در آستانه بازی‌های تیم ملی بانوان در جام ملت‌های آسیا از دختران ایرانی حمایت کرد و نوشت: باعث افتخار است که تیم ملی فوتبال بانوان ایران توانست برای اولین بار و کمترین امکانات سهمیه مسابقات آسیایی را به دست بیاورد و راهی مسابقات شود؛ شیرزنان موفق باشید.

کد خبر: ۱۱۹۰۷۵
۱۵:۳۳ - ۲۶ دی ۱۴۰۰

تیم ملی زنان

دیدارنیوز: اسطوره فوتبال ایران در صفحه اینستاگرامی خود تیم ملی فوتبال زنان را مورد تمجید و ستایش قرار داد.

در روز‌های گذشته و با نزدیک شدن به رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا، چهره‌های مختلفی به حمایت از ملی‌پوشان ایرانی پرداخته‌اند؛ روز گذشته هم بزرگانی، چون حسین کلانی و حسن روشن دو اسطوره سرخابی پایتخت در مراسم بدرقه حاضر شدند و با سخنانی انگیزشی برای زنان فوتبال ایران در نخستین تجربه حضور خود در جام ملت‌ها آرزوی موفقیت کردند.

علی دایی اسطوره فوتبال ایران نیز دقایقی قبل با ویدئویی از همخوانی شعر «ایرانِ جوان» توسط ملی‌پوشان فوتبال زنان، برای آن‌ها در جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت کرد.

در پیام اینستاگرامی دایی آمده است: «باعث افتخار است که تیم ملی فوتبال بانوان ایران توانست برای اولین بار و کمترین امکانات سهمیه مسابقات آسیایی را به دست بیاورد و راهی مسابقات شود؛ شیرزنان موفق باشید.»

حمایت علی دایی از تیم‌ملی بانوان +عکس

گفتنی است که تیم ملی فوتبال زنان ایران صبح امروز وارد بمبئی شده و در نخستین مسابقه پنجشنبه ۳۰ دی به مصاف تیم ملی فوتبال زنان هند خواهد رفت.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی